Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bentuh schreef:Ik meld mij! maar ik merk dat mijn geld echt brand in mijn portemonnee. iets met het mag niet dus nu wil ik het juist.
Hoe gaan jullie hier mee om?
bij mij zijn de regels:
- geen onnodige aankopen
- geen even snel een broodje/drinken hier halen.
Noeps schreef:Nah helaas, ding is te oud en kosten liggen te hoog tov een nieuwe...Leuk topic en leuke uitdaging. Ik doe mee. Uitzondering zijn verjaardagen en die hebben we nogal veel deze maand, waaronder onze oudste die drie jaar wordt. Ik heb inmiddels via Vinted al een spelletje gekocht dat ze cadeau krijgt. En we willen graag een mooie schommel/speeltoestel voor de kinderen kopen, dus ik denk dat we de visite t.z.t. vragen om een financiële bijdrage daarvoor, want speelgoed hebben ze echt al in overvloed.
@Laurie is je koffiemachine nog te repareren?
Noeps schreef:Ik heb vlak voor de kerstvakantie Instagram van mijn telefoon verwijderd. Voor mijn gevoel ben ik niet zo gevoelig voor marketing maar in realiteit is het constant worden blootgesteld aan reclame, foto’s van mooie interieuraccessoires, ‘outfit of the day’ en sale bij winkel X een grote bron voor mijn vlagen van enorme koopdrang, ben ik inmiddels achter. Comparison is the thief of joy