Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nick_en_ik schreef:Tazzey schreef:Zeker wel, ik had er van de week nog twee, een van PostNL en een van DHL. Ook de buren komen altijd met briefjes in de hand pakketjes halen.
Inderdaad, briefjes worden zeker nog gebruikt. Sterker nog, we moeten ze wel gebruiken. Doen we dit niet, krijgen we het op onze donder
Exitium schreef:pmarena schreef:Ik kan me de ergernis van de buurman in dat geval dan wel goed voorstellen, dat die denkt van joh blijf lekker van mijn pakjes af, ik zit er helemaal niet op te wachten dat een ander mijn pakket in ontvangst gaat nemen.
Dan nog kun je dat natuurlijk heel anders brengen. Pakket zelf ophalen en een "kun je mijn pakketjes in het vervolg weigeren? Ik haal ze liever zelf op bij het pakketpunt" is véél socialer en daar bereik je hetzelfde mee.
pmarena schreef:Ja kijk, zo in eerste instantie komt de openingspost natuurlijk over als "wat een ondankbare aso die buurman". Niet fijn als je al je best doet voor iemand en het dan nog niet "goed genoeg" is
Lomax123 schreef:Ik haal het zelf op, voel me al bezwaard dat de buren zijn "lastiggevallen" door mijn kooplust. Steeds meer laat ik het bezorgen bij een pick-up point daardoor.