BlackClaw schreef:FennyPower schreef:Bij welk level gaat de item ruil open?
Dit is wat ik online vind maar weet niet of dat nogsteeds zo is, Hoeveel dagen heb je?
[ Afbeelding ]
Rond de 16 dagen nu , alleen kan ik er nog steeds niet in.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BlackClaw schreef:FennyPower schreef:Bij welk level gaat de item ruil open?
Dit is wat ik online vind maar weet niet of dat nogsteeds zo is, Hoeveel dagen heb je?
[ Afbeelding ]
BlackClaw schreef:FennyPower schreef:Rond de 16 dagen nu , alleen kan ik er nog steeds niet in.
Ik heb iemand gevraagd die dat recent heeft doorlopen en zij zegt 30 dagen...
Kvikur schreef:Ik had ook een mooie compensatie! Is het nog steeds zo dat je met 80 blup al kan gaan dekken zodat het veulen beter wordt? Ik weet nog vroeger (9 jaar geleden..) zat ik in hoogste teams en dan deden we altijd bij 80 blup dekken. Is dat nu veranderd dat met 100 blup toch beter is?
BlackClaw schreef:Kvikur schreef:Ik had ook een mooie compensatie! Is het nog steeds zo dat je met 80 blup al kan gaan dekken zodat het veulen beter wordt? Ik weet nog vroeger (9 jaar geleden..) zat ik in hoogste teams en dan deden we altijd bij 80 blup dekken. Is dat nu veranderd dat met 100 blup toch beter is?
Alle blup is beter dan geen blup maar op een bepaald niveau moet je wel echt met 100 blup dekken anders ga je echt minimaal omhoog en is het zonde van de moeite