Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dallista schreef:Piano spelen. Als amateur ben ik zeer vergevorderd, maar dat mag na 36 jaar ook wel. Maar het staat natuurlijk niet in verhouding tot professionele pianisten. Ik zal nooit piano concerten van Rachmaninoff spelen in een concertzaal.
Storm schreef:Ik kan de allerbeste vakanties vinden voor de kleinste prijsjes.
Zo zat ik 3 jaar terug met mijn kinderen in Turkije herfstvakantie 1 week 5* all-in voor 335 euro pp.
En dit jaar Turkije in de zomervakantie 2 weken 4* all-in voor 800 euro pp.
Regelmatig ook huisjes op een vakantiepark voor erg leuke prijzen geboekt. Of nachtjes weg voor bijna niks.
Nu zoek ik zelfs de beste koopjes voor mijn familie en vrienden
aliida schreef:Hutcherson schreef:@aliida dat onthouden van routes kan mijn man ook heel goed. Hoe doen jullie dat? Ik rij na dik een jaar nog met maps naar huis...
Bij mij gaat het gewoon automatisch. Wel let ik erg op details, dus ik denk dat het dat is. Willekeurige dingen langs de route zorgen ervoor dat ik het onthoud.
luuntje schreef:Wat een mooie dingen komen er voorbij.
Zoveel talent bij bokkers.
Ik ben goed met dieren. Komen altijd naar mij toe.
Zieke poes teruggehaald en 4 dagen bij mij en het gaat stukken beter.
Hoogsensitief, ik pik sfeer/emoties makkelijk op. Dit kan ook erg vermoeiend zijn. Kan het niet uitzetten.
_chou schreef:Nog 2 andere "talenten" bij mijzelf ontdekt: mijn grote geografische en historische kennis. Komt altijd goed van pas tijdens pubquizzes.