Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Jildau schreef:Hoezo kan je geen water uit de kraan drinken met een waterontharder?
Voor de mensen die zwart heel mooi vinden en twijfelen door zulke verhalen. Onze kranen:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
vind het op dat zwarte keukenblad met die zwarte wasbak wel sjiek maar op dat witte sanitair heel lelijk staan.
daantjuhhh schreef:Ja natuurlijk kan dat.
Maar laten we eerlijk blijven, zonder water ontharder en je bent geen poetsfanaat dan is het gewoon geen handige keuze.
Natuurlijk kan je het mooi schoon houden, als je het regelmatig bijhoudt.
Maar die werkelijkheid is niet voor iedereen zo makkelijk haalbaar.
Ik ben het met je eens dat het inderdaad prachtig staat, maar das smaak en geen mening of feit.
foxy80 schreef:Combimicrogolf zodat deze ook als oven kan is zooo makkelijk. En wat er gezegd is over dampkap en inductie kan ik alleen maar onderbouwen. Let trouwens op hoe hoog je aanrecht wordt/kan, je rug zal je dankbaar zijn.
En wij hebben geen bad. Alleen poetswerk en extra waterverbruik. Warm douchen is even fijn. Voor kind wel badkuipje gezet om te plenzen in de inloopdouche.
Tink89 schreef:Twee vaatwassers. Maar alleen als je dan nog voldoende kastruimte overhoudt. Ik vind dat oprecht de beste aankoop die ik ooit gedaan heb en het prijsverschil toch van één vaatwasser en een kastje met lades en binnenlades (want ik wil echt nooooit meer deurtjes, lades zijn zo veel fijner) was maar 150 euro ofzo. Nooit meer vuile vaat op het aanrecht![]()
En verder: geen drempel tussen de douche en de rest van de badkamer, geen waskommen op een plank, geen losstaand bad (maar wel een bad) en gunmetal kranen. En greeploze keuken. Ik vind die niet sneller vies worden dan een keuken met handgreepjes (dan raak je onbedoeld ook altijd wel je kastjes) en wel echt veel makkelijker schoonmaken.