Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
trysteffy schreef:Voor nu ik zit nu aan de medicatie wat wel helpt met het slapen heb mijn nacht rust weer terug alleen wel flinke bijwerkingen er van.. ik ben nu nog wel aan het werk maar heb aangegeven aan mijn leidinggevende dat ik de rest van de week niet komt allemaal goed komt er een ander ja maar ik hoop dat je er wel weer vrijdag en zaterdag er ben want we zitten echt krap…
trysteffy schreef:Eerlijk antwoord slecht…
Mijn emoties gaan alle kanten op dan naar blij.
Maar slapen gaat wel gelukkig stuk beter behalve maandag avond dat ik en mijn vriend ruzie hadden dat die ‘s nachts niet thuis was gekomen..
ze hebben mij hier ook voor gewaarschuwd dat de eerste 2 weken niks ga merken aan de pillen ja dat het lontje korter is en de duizeligheid er bij kan komen dat heb ik nu..
Ik moet morgen ochtend weer naar de huisarts voor controle hoe het gaat dan ga ik ook het allemaal vertellen. Ik meld mij ieder geval voor de vrijdag en zaterdag ook ziek. Ik merk gewoon mijn leef en geest is gewoon op op om te vechten met me zelf en groot te houden ik moet gewoon toe kennen dat ik ziek ben om zo te zeggen.. en ik heb het echt enorm te voortduren met mijn vriend dat hij voornamelijk nu de pispaal is… en zeg ook regelmatig sorry daarvoor…
trysteffy schreef:Hoi meiden,
Dacht ik geef jullie even weer een update…
Het gaat gewoon nog steeds achteruit met mij mijn lijf zit continu strak spanning en shake door mijn helle lijf.
Vriend die bijna tot niet thuis is waardoor het tussen ons ook niet goed gaat... gepraat met de psycholoog werk die eigenlijk dat ik thuis ziek was door zeurde van wanneer kom ik weer ect. En dan nu meer pauzes moet houden van de bedrijfsarts maar toch die werk druk voelt omdat we met te kort man staan…
Ik ben vanmorgen weer bij de huisarts geweest en die geeft aan je dosering moet verhoogt worden en je ga halve dagen werken want dit gaat niet werken met meer pauzes je blijft die werkdruk houden ondanks dat de leidinggevende zeggen moet je schijt aan hebben.. ik heb zelf de bedrijfsarts ook weer benaderd of ze me wilt bellen dat doet ze morgen.
Maar eigenlijk door dit allemaal ben ik wel bang dat ik mijn vaste contract in mei gaat mislopen aangezien ze al van heel veel er uit hebben gegooid die regelmatig verzuim hadden…
Dropveter101 schreef:trysteffy schreef:Hoi meiden,
Dacht ik geef jullie even weer een update…
Het gaat gewoon nog steeds achteruit met mij mijn lijf zit continu strak spanning en shake door mijn helle lijf.
Vriend die bijna tot niet thuis is waardoor het tussen ons ook niet goed gaat... gepraat met de psycholoog werk die eigenlijk dat ik thuis ziek was door zeurde van wanneer kom ik weer ect. En dan nu meer pauzes moet houden van de bedrijfsarts maar toch die werk druk voelt omdat we met te kort man staan…
Ik ben vanmorgen weer bij de huisarts geweest en die geeft aan je dosering moet verhoogt worden en je ga halve dagen werken want dit gaat niet werken met meer pauzes je blijft die werkdruk houden ondanks dat de leidinggevende zeggen moet je schijt aan hebben.. ik heb zelf de bedrijfsarts ook weer benaderd of ze me wilt bellen dat doet ze morgen.
Maar eigenlijk door dit allemaal ben ik wel bang dat ik mijn vaste contract in mei gaat mislopen aangezien ze al van heel veel er uit hebben gegooid die regelmatig verzuim hadden…
Ik weet natuurlijk niet wat voor medicatie je slikt, maar als dit antidepressiva betreft zoals eerder vermeld vind ik het een bijzondere zet van je huisarts. AD staat er namelijk om bekend als 1 vd bijwerkingen verergering van klachten te veroorzaken voor het echt goed gaat werken. Bizar hoor dat je HA je zomaar zoiets voorschrijft en je vervolgens nauwelijks lijkt te begeleiden.