Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JudithGigi schreef:Ik ben bij kringloopwinkels ook bijna nooit succesvol. Veel echt oud, vies spul wat dan ook nog voor belachelijke prijzen wordt verkocht.
JudithGigi schreef:Ik ben bij kringloopwinkels ook bijna nooit succesvol. Veel echt oud, vies spul wat dan ook nog voor belachelijke prijzen wordt verkocht.
Janinevv schreef:Zouden jullie ook handiger vinden als er een site of app zou zijn die speciaal voor paarden spullen tweedehands zou zijn?
Marktplaats lijkt soms daarin wat minder verkocht te worden. Maar vinted geen idee
Roodvos schreef:De kringloop kom ik bijna nooit. Ik probeer vooral te ontspullen, dus op MP verkoop ik vooral.
Paardenspullen heb ik nog nooit op MP kunnen kopen:
- verkopers reageren niet (meer) of
- verkopers vragen haast de nieuwprijs (maar zonder het bonnetje mee te leveren voor de garantie)
Ik geef niet om merken of modekleuren, en doe gerust 5 jaar met een rijbroek en tot 10 jaar met een zadeldekje. Als ik wat nodig heb koop ik nieuw.
Sheran schreef:Paardenstallen, en zeker dingen als drukke, koop ik heel graag tweedehands. Dekjes zijn zo enorm duur geworden en na 1x gebruiken zijn ze toch vies.
Ook dekens heb ik wel via MP gekocht, en hoofdstellen... en dan blijven ze bij mij tot ze total loss zijn