Auto geramd, dader doorgereden, proces loopt vast

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elineAbby123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-24 16:34

Matheno schreef:
Zijn er nog updates TS?

Helaas helaas is de wettelijke reactie tijd drie maanden, dus die moet ik nog even uit gaan zitten. Toevallig vandaag nog de dader zijn verzekering gebeld maar die geeft niet thuis. Kwestie van echt de laatste adem hebben... Rond december heb ik waarschijnlijk een update :+

kimmie261

Re: Auto geramd, dader doorgereden, proces loopt vast

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 16:43

Misschien kan je ondertussen op de onderdelenlijn ( www.onderdelenlijn.nl ) een spiegel kopen, daar vind je vaak wel zeer betaalbare reserve onderdelen...Als het er niet tussenstaat is een aanvraag openen zeer de moeite.

Echt heel vervelend om mee te moeten maken.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 17:43

Bizar heh, dat dit kan ...
Zo stond ik ook in de penarie nadat iemand mijn auto in was gereden met een domme reden. Ze deed daarna ook nog hele moeilijk en heeft niet alleen schade aan mijn auto gemaakt maar ook aan mij (ze heeft me uit de auto getrokken om mijn auto te verplaatsen, ik was in shocktoestand). Ze heeft een hoop tegengewerkt (politie erbij gekomen omdat ze vond dat we haar bedreigde), en ondanks dat de dader bekend was, en een getuige; deden ze niets.
Dankzij mijn rechtsbijstand is alles op gang gekomen, maar heeft het nog heel lang geduurd; ook mede door de letselschade. Mijn auto kon overigens niet meer rijden en na schade expert wel laten repareren tegen ander tarief dan uiteindelijk na 3 maanden is uitgekeerd. Hele zaak heeft ruim 2,5 jaar in beslag genomen en moest ik helaas gedwongen stopt zetten vanwege een nieuwe lichamelijke diagnose waardoor dat tegen me gebruikt kon worden.

Lang verhaal kort ... vorige autootje uiteindelijk verkocht en een zeer nieuwe 2e hands gekocht en deze is mooi all risk verzekerd. Rechtsbijstand doen we ook echt niet weg. Al is het maar voor je gemoedsrust.

Ik wens je heel, heel veel succes en ik hoop echt dat de aanhouder wint en je krijgt waar je recht op hebt. Houd je poot stijf TS! Hoe moeilijk en zwaar ook. Een tip is wel om uiteindelijk een rechtsbijstand te nemen. Het kost niet heel veel maandelijks en kan je een heel hoop stress schelen.

elineAbby123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-25 08:01

Mocht iemand het leuk vinden;

Het is eindelijk gelukt! 9 maanden verder en het geld is na heeeel veel bellen,zeuren blijven aanleveren uitgekeerd!

Iedereen bedankt voor de tips die hiertoe geleid hebben en in bijzonder de persoon die zei dat mintley bij independer hoorde, daar is het balletje gaan rollen!

Dader zelf erkend nog steeds niets maar dat is nu het probleem van zijn verzekeraar! *\o/*

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 08:10

Oh wat fijn om te horen!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 08:14

Wat een goed nieuws!

Was belachelijk hoe dit kan in Nederland.
Ze zouden daar toch een straf op moeten zetten. Maar zo'n pipo komt er gewoon mee weg.

Heb je al die tijd je auto ook niet mogen maken?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 08:18

Gelukkig dat het bij jullie nu geregeld is.

Wij wachten al sinds begin oktober op reactie van de verhuurder/kraan bestuurder die de kraan heeft gehuurd. Ze wijzen naar elkaar en de verzekeraar trekt aan alle mogelijke mensen maar iedereen zwijgt. Schade is hersteld al lang. Verhuurder had besloten na teveel schade maken dat zij niet meer betalen en dat het bij de huurder ligt. Eindopdracht gever is de gemeente maar die wijst weer naar beneden -O-

Veldbloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 08:29

Goed nieuws, dat is altijd leuk om te lezen!
Gefeliciteerd van een geïnteresseerde meelezer.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 08:46

Fijn! Is het nu door jouw verzekering overgenomen?

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 09:59

*\o/*
Wat een ellendig lang verhaal zeg! 9 maanden!
Kan je nu eindelijk je auto laten repareren?

elineAbby123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-25 18:07

Nee helaas al die tijd niet kunnen laten maken... Echt bizar het systeem hier. Succes voor degene hierboven die nog in deze situatie zit. Zorgen voor de langste adem!