Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yavanna schreef:Btw, op mijn toilet ( ik woon alleen ) moeten mannen zitten, ik vind die pisvlekken op de rand van de bril ranzig
Judass schreef:verootjoo schreef:Mag je trouwens wel je maandelijkse ellende uit een cup in de plee dumpen of ook niet? Of je hygiëne spullen verwisselen? Tampons, verband etc?
Kan ook aardig meuren
Zolang je het schoon achterlaat zal het mij een worst wezen. Nadat sommige mensen geplast hebben vind ik het ook meuren
Bloodymary schreef:Haha, ik dacht even dit kan niet waar zijn. Maar hij meent het blijkbaar echt.
Maar wat de geur betreft. Meestal heb je toch wel deo in je tas. Even spuiten als er iemand voor je heeft zitten kleien of ook als je het zelf gedaan hebt. Dan is de geur meteen weg.
verootjoo schreef:Mag je trouwens wel je maandelijkse ellende uit een cup in de plee dumpen of ook niet? Of je hygiëne spullen verwisselen? Tampons, verband etc?
Kan ook aardig meuren
purny schreef:verootjoo schreef:Mag je trouwens wel je maandelijkse ellende uit een cup in de plee dumpen of ook niet? Of je hygiëne spullen verwisselen? Tampons, verband etc?
Kan ook aardig meuren
Nee daar heb je tegenwoordig menstruatie ondergoed voor![]()
Toen ik in Marokko was mocht ik mijn wc papier niet in de pot gooien, zelfs niet als ik mijn achterste had afgeveegd ermee...