Poepen op het toilet van een restaurant... done or not done?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poepen op het toilet van een restaurant moet gewoon kunnen

Ja
810 (92%)
Nee
54 (6%)
Anders (en dat licht ik graag toe)
9 (1%)

Totaal aantal stemmen: 873

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 16:36

Ik gebruik geen spuitdeo en heb die dus ook niet in mijn tas.
Dus netjes achterlaten, ja, als er een borstel is, doe ik dat altijd. En als er een bus toiletspray staat gebruik ik die ook.
Maar deo spuiten doe ik dus niet, want dat spul heb ik niet.
En het komt ook vaak genoeg voor dat ik zonder tas naar de w.c. ga.

Maar ik zou ook niet weten waarom je op een w.c. niet zou mogen poepen?

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 16:36

Yavanna schreef:
Btw, op mijn toilet ( ik woon alleen ) moeten mannen zitten, ik vind die pisvlekken op de rand van de bril ranzig :')

Vrouwen moeten ook zitten. Steeds vaker op openbare toiletten hebben de "dames" ook op de bril geknoeid, omdat ze niet meer durven te zitten op een bril en er dan boven gaan hangen. En dan maken ze het niet schoon naderhand....

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 16:37

Judass schreef:
verootjoo schreef:
Mag je trouwens wel je maandelijkse ellende uit een cup in de plee dumpen of ook niet? Of je hygiëne spullen verwisselen? Tampons, verband etc?
Kan ook aardig meuren :+

Zolang je het schoon achterlaat zal het mij een worst wezen. Nadat sommige mensen geplast hebben vind ik het ook meuren :')

Als je net asperges hebt gegeten in het restaurant :9 :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 16:40

ElCamino schreef:
God, ik lach me gek om dit topic, echt hilarisch.....
Wel voor u mijn favoriete topic....

Als het over poep en pies gaat is het gewoon hilarisch, haha :))

paddington

Re: Poepen op het toilet van een restaurant... done or not done?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 16:44

Ik ga het liefst ook heerlijk relaxen thuis zitten.
Maar sinds ik ziek ben en bepaalde medicatie gebruik wil het eten soms bij mij buikkrampen veroorzaken dat ik echt wel moet gaan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 16:47

Bloodymary schreef:
Haha, ik dacht even dit kan niet waar zijn. Maar hij meent het blijkbaar echt.

Maar wat de geur betreft. Meestal heb je toch wel deo in je tas. Even spuiten als er iemand voor je heeft zitten kleien of ook als je het zelf gedaan hebt. Dan is de geur meteen weg.

Even een lucifertje aansteken. Geur weg.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 16:47

Halve deurtjes in NL vallen wel mee, in de VS zijn het pas echt halve deuren en zitten er nog mega kieren tussen ook :)) maar als je daar aan het rondreizen bent, zul je toch echt af en toe moeten poepen...
Zelfde met kamperen.

Wat ik wél heel goor vind is als wandelaars of fietsers een meter van het pad gaan zitten poepen, dat laten liggen incl papier met de geur voor de andere wandelaars :r zeker leuk als je hond het vindt. :r dan zit ik liever op een wc in een restaurant waar net iemand is geweest..

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 16:52

_San87_ schreef:

En het brandalarm aan :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 16:52

Brainless schreef:
_San87_ schreef:

En het brandalarm aan

Ben je in ieder geval van de eerder genoemde-door mij nooit ervaren in een restaurant-poeplucht af. :j

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 16:54

verootjoo schreef:
Mag je trouwens wel je maandelijkse ellende uit een cup in de plee dumpen of ook niet? Of je hygiëne spullen verwisselen? Tampons, verband etc?

Nee daar heb je tegenwoordig menstruatie ondergoed voor :r

Toen ik in Marokko was mocht ik mijn wc papier niet in de pot gooien, zelfs niet als ik mijn achterste had afgeveegd ermee...

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 16:55

Ik heb wel een voorkeur om thuis te gaan maar niet mogen poepen buiten de deur, of specifiek op een sjieke locatie… wtf? :=

Dan zit iemand na me maar even in de poeplucht hoor. Ik vind het zelf ook niet fantastisch als ik in de poeplucht of menstruatielucht van een ander zit maar mensen moeten nou eenmaal hun ding doen, als het echt te vies is stap ik in een ander hokje indien beschikbaar of anders deal ik er maar even mee. Als iemand dat echt zo smerig vind moet degene imo zelf maar niet buitenshuis naar de wc gaan of eigen luchtverfrissing meenemen.
Je kan toch niet verwachten dat andere mensen niet poepen op een plek die daar voor bedoeld is? Ik vind er ook niks onfatsoenlijks aan, je veegt neem ik aan gewoon fris je billen af, laat het toilet schoon achter en wast je handen weer voordat je aan tafel plaatsneemt.

foxy80

Popstra schreef:
Ik heb nee gestemd. vind het mega ranzig als ik poep ruik van een voor ganger op het toilet. Laat staan in een restaurant. Vind dat onfatsoenlijk.

Ik zelf ga ook echt niet zitten poepen elders.

HAHAHAAAAA ik las POEPSTRA HAHAHAAA *raapmeop*
_O- _O- _O-

Marije_jiplover

purny schreef:
verootjoo schreef:

Nee daar heb je tegenwoordig menstruatie ondergoed voor :r

Toen ik in Marokko was mocht ik mijn wc papier niet in de pot gooien, zelfs niet als ik mijn achterste had afgeveegd ermee...

Dat is in Brazilië ook, w.c. papier moet in de prullenbak, anders verstopt de w.c.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 16:56

Brainless schreef:
_San87_ schreef:

En het brandalarm aan :+

Je moet je kleding niet in de fik zetten.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 16:57

Een anders minder dan 100 pp uitgeven, dan mag het blijkbaar wel. :j

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 16:57

In meer landen is dat gebruikelijk. Het papier gooi je in een bak naast de wc. Soms hangt er een slang om te wassen.

In vietnam de meest bijzondere toilet tegen gekomen waar iedereen open en bloot alles deed wat ze moesten doen. Twee grote goten met om de meter een voetplateautje. Tussen de twee goten een muur. Aan de straatkant was voor mannen achter de muur voor vrouwen. En per twee plekken een emmer en en slang met water. Succes :D

De tip tegen de stank. Door je mond ademen, dan ruik je het eigenlijk niet, of even je neus en mond achter je shirt verbergen

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 17:02

8nnemiek schreef:
black_kelpie schreef:
Leuke topictitel voor de Belgen onder ons :D

Haha, dat was mijn eerste gedachte bij het lezen van de titel :')

Nou inderdaad :+

Dat vind ik wel vreemd trouwens in een restaurant... of geldt daarbij ook "als je moet, dan moet je?" _O-

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 17:05

Over als je moet dan moet je;

Dit is wel een beetje awkward, maar tja, when nature calls, you have to do your bussiness.

Jaren geleden waren mijn vriend en ik op vakantie in Florida en waren we in Key West. Ons hotel was best wel een stuk lopen van de hoofdstraat, dus wij lopen daar naar toe en gaan gezellig bij het Hard Rock Cafe eten. Hardstikke gezellig en gezellig zitten ouwenhoeren met locals daar. Dus we hadden aardig wat op.
Dus wij op een gegeven moment weer terug en was er op dat moment niks aan de hand.
En onderweg kreeg ik opeens zo’n enorme buikpijn dat ik haast niet meer kon lopen en je raad het al, ik moest. NU!!!!. :roll: want om nu nog bijna een kilometer te lopen met een broek vol, keek ik ook niet echt naar uit 8)7
Dus wij een rustig stukje groen gezocht, zodat ik me kon terugtrekken in de bosjes, daar kuiltje gegraven en ben ik gaan hurken. Mijn vriend stond op de uitkijk en opeens hoort hij heel hard uit het appartementencomplex bij dat groen “ He, what are you doing there”. Dus hij schrok zich een hoempapa want hij dacht dat het om hem ging. Maar diegene doelde op iemand die op het terrein daar liep. Hij siste naar me dat ik op moest schieten, affijn, mijn darmen leeg, alles daar weer zo verborgen en begraven dat niemand iets kon ruiken of vinden en we konden weer verder.
We waren net terug in het hotel en toen moest ik weer. Dus waarschijnlijk iets in het eten van het HRC.
We hebben het er nog met regelmaat over en moeten dan weer zo lachen.
Iets van Bad Choices makes good stories _O-

En uiteraard moeten dames ook zitten tijdens het plassen. Gelukkig hebben ze tegenwoordig van die ontsmettingspompjes hangen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 17:11

Hoe leest een Belg de titel dan? Ik snap het namelijk niet. :=

Maar als ik moet ga ik ook gewoon. Doe ik het liever thuis? Ja natuurlijk. :j Ik probeer thuis altijd nog even naar het toilet te gaan en daardoor hoef ik ook bijna nooit in het restaurant maar soms is het anders en moet ik. Tja, dan ga ik. Daar is het toilet voor. :j Wel gebruik ik de borstel als er nog sporen zijn en was netjes mijn handen. Is er spay dan gebruik ik dat natuurlijk ook.

Ophouden is voor niemand goed. Ik ga ook gewoon op elk toilet zitten, als er nog druppels op liggen haal ik die wel eerst weg maar ga daarna gewoon zitten hoor. Mensen kunnen soms zo overdrijven.

Op het werk ga ik ook gewoon. Vaak rond dezelfde tijd. Mijn teamleider moet ook altijd rond dezelfde tijd een grote boodschap doen en blijft dan ook minimaal 10 min weg. := Maar wij hebben sprays staan en borstels. Ik ruik wel es wat van een voorganger maar ach, je bent er zo weer weg.

Leven en laten leven. :Y)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 17:12

Belgisch poepen is een ander soort natuurlijk gedrag, iets met voortplanting en zo :D

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 17:14

Bellatrix schreef:

Poepen = seks hebben

Kan ook op het toilet van een restaurant :j

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 17:15

Fly_high schreef:
Bellatrix schreef:

Poepen = seks hebben

Kan ook een poll over geopend worden, wie dat done of not done vindt 8-)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 17:15

Fly_high schreef:
Bellatrix schreef:

Poepen = seks hebben

Even lekker in je poep laten poepen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Poepen op het toilet van een restaurant... done or not done?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 17:16

Serieus? _O-
Dat wist ik echt niet. :D

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-24 17:18

Het is - heb ik begrepen - niet in heel Vlaanderen een bekend woord, sommige Belgen gebruiken poepen gewoon ook met dezelfde betekenis als wij. Poepen als in seks hebben is vooral normaal in de regio Antwerpen, voor zover ik begrepen heb. Maar daar kunnen de aanwezige Vlamingen vast opheldering over geven.