Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Wat grappig dat zoveel mensen foto's van hun huisdieren appen![]()
Wij doen dat ook on het mom 'kijk hoe lief'.
Verder is mijn man in het weekend urenlang met de racefiets op pad over de Veluwe en als hij wild spot appt hij ook altijd een foto of video om dat te delen. Superleuk vind ik dat.
Chickyy schreef:Mews, ja hoor dat wist ie wel.. Hij had ook geappt dat het goed kwam, maar ik had dus geen idee hoe of wat.. En het werd uiteindelijk gewoon laat en dan moeten haasten en vliegen heb ik gewoon een hekel aan en was nergens voor nodig.
Chickyy schreef:Ik heb hem vanmorgen even een bedankje geappt.. Hij werd thuis opgehaald en vond het nodig om in de deuropening al Hoi te schreeuwen en klapte de deur achter zich dichtIk sliep.. toen dus niet meer
8nnemiek schreef:Onze app![]()
[ [url=m/gkma4v.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik stuur wel eens een foto door als ik pauze heb op mijn werk en heel luxe eten voorgeschoteld krijg.. maar daar komt vaak niet eens reactie op
Mama3 schreef:Chickyy schreef:Ik heb hem vanmorgen even een bedankje geappt.. Hij werd thuis opgehaald en vond het nodig om in de deuropening al Hoi te schreeuwen en klapte de deur achter zich dichtIk sliep.. toen dus niet meer
Ditvkun je toch beter vanavond zeggen als je hem ziet. Ik zou echt not amused zijn als ik zo'n berichtje zou ontvangen.
Ik app mijn vriend na 25 jaar enkel functioneel. Altijd al gedaan.
Chickyy schreef:En ik zou denken als ik het 's avonds nog eens moet zeggen, waar maak je je druk om de hele dag. Kreeg meteen een sorry terug en dan is het ook maar klaar en hoop ik dat ie er de volgende keer even rekening mee houdt
Winged schreef:Chickyy schreef:En ik zou denken als ik het 's avonds nog eens moet zeggen, waar maak je je druk om de hele dag. Kreeg meteen een sorry terug en dan is het ook maar klaar en hoop ik dat ie er de volgende keer even rekening mee houdt
Hier hebben we gezegd 'maak je je hier over 72 uur nog druk over? Dan direct actie ondernemen. Is het over 72 uur geen issue meer? Dan lekker laten.'
Sowieso proberen wij geen narigheid en irritatie over de app te gooien. Dat doen we gewoon persoonlijk in een goed gesprek.