Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paars schreef:Hilarisch topic. Ben ook voor een popcorn smiley, die kan vaak gebruikt worden hier op bokt![]()
Hopelijk kom je er ooit nog eens achter. In ieder geval heeft het gezorgd voor een opgeruimde schuur! Zou er een naam zijn voor een ‘monster’ die dat veroorzaakt…?
Anne. schreef:Ik kreeg net een ongerust appje, of ik niet verslonden was![]()
Gisteravond moest ik even de was doen in de schuur en was mijn telefoon vergeten. Ik dacht nog ‘zul je zien, gaat dat beest nu weer af’. Maar desondanks geen geluid..
vanochtend was ik er klaar mee, ik wilde het echt weten, dus ik ben woest de schuur op gaan ruimen. Ik ben geen uil, marter, zeehond of egel tegengekomen. Zelfs geen gekke ontlasting van een beest..
Dus ik denk dat het voor altijd een mysterie zal blijven
Sorry voor de anti climax, bokkers..
fransje23 schreef:Anne. schreef:Ik kreeg net een ongerust appje, of ik niet verslonden was![]()
Gisteravond moest ik even de was doen in de schuur en was mijn telefoon vergeten. Ik dacht nog ‘zul je zien, gaat dat beest nu weer af’. Maar desondanks geen geluid..
vanochtend was ik er klaar mee, ik wilde het echt weten, dus ik ben woest de schuur op gaan ruimen. Ik ben geen uil, marter, zeehond of egel tegengekomen. Zelfs geen gekke ontlasting van een beest..
Dus ik denk dat het voor altijd een mysterie zal blijven
Sorry voor de anti climax, bokkers..
Heb je ook gecheckt op buitenaards leven en tunnels naar een andere dimensie?
janouk schreef:Als het een Kerkuil is geweest, zie je dat echt wel. Want naast dat ze een hoop geluid maken s nachts, maken ze ook een bende van je schuur. De witte mest zit overal. En ze leggen graag een voorraadje dode gedroogde muizen aan......
Bij ons wonen Maria en Jozef Kerkuil en echt die maken een &#€@&# bende. Maar ze houden het er muisvrij