Je zit zo kort op de muur. Dat hebben de wc's op mijn werk ook en ik stoot daar zelfs mijn hoofd.
xSwanHeart
Geplaatst: 07-06-25 22:14
Ach, het is niet het ruimste toilet van Nederland, maar we moesten het doen met de ruimte die we hadden. Mijn vriend van 1.92 zit er prima, nog geen hoofdstootklachten gehoord
Konstantine
Geplaatst: 07-06-25 23:55
Heel gaaf gestyled Swanheart! Moest wel gniffelen om rock and roll, wij hebben "have a nice poop". Verder is zijn onze wc's nog in de voor-fase... Als in: eentje is casco en de ander is basic. Dus ik doe hier een beetje inspiratie op.
Ik heb gisteren een ikea krukje gepimpt en in de wc erbij gezet.
Plukje
Geplaatst: 08-06-25 06:10
Wij hebben speciaal badkamer behang met enkele lagen epoxy eroverheen. Ik maak het net zo schoon zoals ik tegels zou schoonmaken. Het zit er nu ruim 5 jaar op en ziet er nog precies hetzelfde uit als 5 jaar geleden.
Sem_
Geplaatst: 11-06-25 15:06
Wij zijn ook bezig met een toilet (en badkamer) verbouwing. Leuk om al die verschillende ontwerpen hier te zien!
Voor de mensen met een houten plankje boven het toilet, mag ik vragen waar jullie die vandaan hebben?
Tips voor een mooie, kleine plafondlamp voor op het toilet zijn ook welkom! Ik zoek er eentje die een beetje warmte, gezelligheid geeft.
Lay_D
Geplaatst: 11-06-25 16:55
Sem_ schreef:
Voor de mensen met een houten plankje boven het toilet, mag ik vragen waar jullie die vandaan hebben?
Die van ons is afkomstig van een oude salontafel.
Mellow
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-25 16:59
Wij hebben het schaaldeel bij de praxis kunnen kopen. Die lag daar met een mooie korting er op. Heb hem zelf in een mooie donkere beits gezet.
Onze wc staat nu weer even op pauze. We hebben behoorlijke lekkage gehad (aanbouw, aannemer heeft iets niet helemaal lekker gemaakt) en dat gaan we nu eerst aanpakken voor we verder gaan.