Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cioccolato schreef:In the heat of the moment zien mensen soms de ander wat minder. Dus het is wel wat ingewikkelder dan dat je stelt.
Ik vind het een zeer grijs gebied. Er over praten vind ik ook goed. Maar ik denk niet in dit topic? Geen idee, moet ts maar aangeven.
Goof schreef:verootjoo schreef:Die signalen mis je alleen maar als je totaal alleen met jezelf bezig bent en dat is nooit de bedoeling.
Tussen 'nooit de bedoeling' en de werkelijkheid zit echt een heel groot gat.
Jolien87 schreef:Jee TS, wat een nare ervaring voor je.
Hoe gaat het nu met je?
Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen vannacht.
Ik vind de huidige discussie enorm ongepast en niet op zijn plek in dit topic.
Dit is absoluut niet helpend voor TS.
Er wordt volledig voorbijgegaan aan haar vraag en kwestie.
Anoniem schreef:Dankjewel allemaal! Ik heb helaas geen nee gezegd, dus ik vermoed dat ik geen aangifte kan doen. Ik weet nu gek goed sowieso nog maar half wat ik gedaan heb, is dat normaal? Foto’s maken ga ik doen! En ik ga nu even dat centrum bellen, hopelijk hebben zij nog goede tips want ik voel me nu fysiek ook al helemaal poedersuiker
Gini schreef:Shiloh schreef:
“Wil jij dit ok zo zonder condoom?”
“Nou eigenlijk niet”
“Ok. Dan stoppen we”
Zo moeilijk is het niet hoor.
Het is niet voor niks dat ze de wet willen omdraaien (al hebben omgedraaid?) van “ze heeft geen nee gezegd” naar “ze heeft geen ja gezegd”
Laten we nou niet doen of instemming zo ingewikkeld is. Of moeten we nou echt de thee anekdote weer oprakelen?
Dan geef je dus woordelijk aan dat je het niet wilt. Dan lijkt het me zo klaar als een klontje ja. Maar dat was dus ook niet echt mijn hypothese.
Avalanche schreef:Hutcherson schreef:Maar... Sporen ed is toch alleen interessant als er sprake is van verkrachting? Valt het (achteraf) niet willen van onveilige seks ook onder die noemer?
Ik weet niet hoe het juridisch zit. Maar als TS wel seks wilde mét condoom, maar niet zonder, vind ik dat wel een vorm van verkrachting.
Seks met wederzijdse toestemming, betekent imo dat je volledig geïnformeerd bent, en ook het eens bent met de bescherming die gebruikt wordt. TS geeft duidelijk aan dat ze seks zonder condoom niet wilt.
Charaz schreef:Ik vind de suggesties richting over die jongen hier echt niet oke, als ik het goed begrijp wilde TS wel seks, maar eigenlijk niet zonder condoom en is dit wel gebeurd. Dat is hartstikke rot, maar om te suggereren dat hij iets in haar drinken heeft gedaan en roepen om hem te castreren. Doe even normaal zeg.
daantjuhhh schreef:Charaz schreef:Ik vind de suggesties richting over die jongen hier echt niet oke, als ik het goed begrijp wilde TS wel seks, maar eigenlijk niet zonder condoom en is dit wel gebeurd. Dat is hartstikke rot, maar om te suggereren dat hij iets in haar drinken heeft gedaan en roepen om hem te castreren. Doe even normaal zeg.
Dus wilde TS geen seks.
Zij wilde niet zonder condoom.
Bron: https://www.avdr.nl/legalflix/blogs/his ... %20partner.
[ [url=m/DLC2tf.png]Afbeelding[/url] ]
deksel schreef:daantjuhhh schreef:Dus wilde TS geen seks.
Zij wilde niet zonder condoom.
Bron: https://www.avdr.nl/legalflix/blogs/his ... %20partner.
[ [url=m/DLC2tf.png]Afbeelding[/url] ]
Hier gaat het om condoom af doen tijdens de seks. Of dat bij TS het geval is weet alleen TS + de jongen.
Ik vind het ongepast om hier aannames te doen over wat wel of niet is gebeurd bij TS, en of dat dan wel of niet aanranding of verkrachting is geweest.
Jolien87 schreef:Jee TS, wat een nare ervaring voor je.
Hoe gaat het nu met je?
Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen vannacht.
Ik vind de huidige discussie enorm ongepast en niet op zijn plek in dit topic.
Dit is absoluut niet helpend voor TS.
Er wordt volledig voorbijgegaan aan haar vraag en kwestie.
Choiix schreef:Denk niet dat je op advies van een man zit te wachten, maar gezien het feit dat je nu in de war lijkt te zijn volgens jezelf, maak in ieder geval even screenshots van wat hij gezegd heeft.
En mijn ongevraagde advies, ga toch even met de politie praten. Het kan best zijn dat jij het achteraf “mee vindt vallen” maar het feit dat je nu in de war bent zegt eigenlijk al dat er iets gebeurd is waar je je niet fijn bij voelt, en zeker als hij een (zieke, verderfelijke) breeding kink heeft kan het maar zo zijn dat hij dit bij meerdere vrouwen doet en hij dus meer vrouwen met op zijn minst dit gevoel achter laat. Dat is gewoon ziek.
En inderdaad wat hierboven ook al gezegd werd over het koperspiraaltje, die hebben de meeste verloskundigen op voorraad en kan inderdaad binnen 5 dagen nog geplaatst worden.
En let alsjeblieft goed op jezelf, ook de komende tijd!