Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 08:34

Uitgerekend vandaag ongesteld geworden.. 2 dagen te laat. Leuk weekend voor de boeg met een dag op pad, maar dat wordt pittig nu juist :(

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 09:06

ijslandfan schreef:
Muggen!
Vooral dat exemplaar wat me al 4 uur lang wakker houd en al 7654576543456x heeft geprikt!
En ONVINDBAAR is _-:(

Nou inderdaad. Geprikt op m’n lip dus lekker dikke lip

Avalanche

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 09:09

Oh dat is echt een rot plek.......

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 09:19

Niet geërgerd,maar wat te doen met mijn geitje.Ze is 17,laat zich moeilijk vangen en nu een oog wat er niet goed uit ziet.Maar haar elke dag vangen voor een behandeling gaat echt niet lukken.Nu denk ik eraan om haar in te laten slapen.Moeilijk,lichamelijk word ze ook wat minder.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 09:31

Leg het gewoon dierenarts voor en kijk wat die zeg.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 09:38

Sterkte met de muggen.

Britta ik zou overleggen met de dierenarts.

Rien, Bolero is maar 2 bladzijden. Maar voor mij erg snel.

Afbeelding

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 09:53

Het afval wat zondag bij de container is gezet, is nog steeds niet opgehaald.
Ondertussen hebben ze ook bedacht de containers weer af te sluiten. En ik denk dat een deel van de bewoners hun pas kwijt is, en een deel gewoon lui. Maar er staan nu dus ook een zak of 30 naast de containers en de vogels zijn ook lekker hun slag aan het slaan.
(We hebben in oktober 2022 nieuwe containers gekregen, alleen de electronica om af te sluiten zat er niet in. Al een paar keer te horen gekregen op voorhand dat het zou worden afgesloten, wat dus niet gebeurde en nu dus blijkbaar ineens gedaan)

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 10:07

Oh zo smerig, en dat gaat zo stinken ook.......

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 10:50

Mensen die lichamelijk iets niet kunnen verwarren met luiheid of gemakzucht :roll: ik zal nog eens om hulp vragen.
Uiteraard ook van iemand die altijd aangeeft: ja maar je moet wel hulp vragen als iets niet lukt he, je moet jezelf niet overvragen. Nou en dit is het antwoord wat je dus krijgt, en precies de reden waarom ik nooit hulp vraag.

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 11:04

Startlijst staat online, staat er verdorie niet bij wie de jury is. Ik vind dat altijd zo hinderlijk :+

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 11:07

Nou heb ik vanochtend een melding gemaakt voor dat afval. Toevallig staat er dan nu een vuilniswagen om de zooi op te halen. (Misschien dat het ook al gemeld is door iemand anders) Maar wat ik dus jammer vind, is dat het nu gewoon opgehaald wordt en dat er dus eigenlijk nooit consequenties aan zitten voor de dumpers. Zo blijven ze het natuurlijk gewoon doen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 11:18

Telpeva schreef:
Mensen die lichamelijk iets niet kunnen verwarren met luiheid of gemakzucht :roll: ik zal nog eens om hulp vragen.
Uiteraard ook van iemand die altijd aangeeft: ja maar je moet wel hulp vragen als iets niet lukt he, je moet jezelf niet overvragen. Nou en dit is het antwoord wat je dus krijgt, en precies de reden waarom ik nooit hulp vraag.

Oh zo bekend en irritant. :knuffel:

Maar doet ook pijn om zo'n opmerking te krijgen.

En nu na 1,5 jaar eindelijk toetsenbord instelling goed. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-24 11:22

Een van mijn blouses die weer stinkt na het wassen. Zo raar, doe er niks geks mee. Het is alleen die éne specifieke blouse.
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 17-05-24 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 11:23

Telpeva schreef:

Echt he....... ik heb al maanden een peesblessure maar loop hier behoorlijk tegenaan. En idd, ik vraag ook geen hulp.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 11:32

Waarom ik geen kleine koffer mee neem naar Londen volgens de mannnen hier in huis.
Omdat ik ga shoppen en die spullen ook terug mee moeten.

En zo groot is mijn koffer niet eens :=

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 11:35

_O- ik snap de mannen wel, ik neem altijd een rugzak mee, daar past alles in :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 11:55

Ik heb voor 7 dagen Frankrijk een volle grote koffer mee :o :=

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 12:00

Kirrietje schreef:
Startlijst staat online, staat er verdorie niet bij wie de jury is. Ik vind dat altijd zo hinderlijk :+

Hoezo?

Ik zou dat als vereniging ook niet meer doen en als ruiter boeit het me niet ook. Je moet toch bij iedereen kunnen rijden en ik zie wel wie het was als ik protocollen terug krijg.
Als ik hier in de buurt verenigingen zie die ineens afmeldingen krijgen van mensen als de jury wel op de lijst staat en ze dan en met gaten zitten, maar ook achter betalingen aan moeten zitten snap ik wel dat sommige het niet meer doen.

Hier idd ook slecht on hulp vragen. Heb het voor dit weekend moeten doen maar ben er zo enorm nerveus over.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 12:08

Ik vind het echt vreselijk he....... bij mij komt het ook omdat ik bang ben een ander tot last te zijn.

Dat nerveuze herken ik. En wat ik vreselijk vind, mijn moeder is super lief verder, en ze bedoelt het goed, maar als ik haar om hulp vraag, bemoeit ze zich gelijk overal mee. En ik ben dus bang dat iedereen die ik om hulp vraag, dat gaat doen.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 12:12

Dacht doe iets aardig maar heb idee dat nu wat heb opgedrongen bij iemand. Wordt gek van onzekerheid de laatste tijd

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 12:28

kledingkast van dochter opgeruimd... kind is ineens van maat 134 naar 152 gegaan, dus ze past bijna niets meer. Dat wordt shoppen.

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 12:48

MyWishMax schreef:
Kirrietje schreef:

Hoezo?

Ik zou dat als vereniging ook niet meer doen en als ruiter boeit het me niet ook. Je moet toch bij iedereen kunnen rijden en ik zie wel wie het was als ik protocollen terug krijg.
Als ik hier in de buurt verenigingen zie die ineens afmeldingen krijgen van mensen als de jury wel op de lijst staat en ze dan en met gaten zitten, maar ook achter betalingen aan moeten zitten snap ik wel dat sommige het niet meer doen.

Hier idd ook slecht on hulp vragen. Heb het voor dit weekend moeten doen maar ben er zo enorm nerveus over.

Heb ik gewoon mijn redenen voor, maar is toch daarom ook mijn irritatie :Y)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 13:19

wyoming schreef:
Nou heb ik vanochtend een melding gemaakt voor dat afval. Toevallig staat er dan nu een vuilniswagen om de zooi op te halen. (Misschien dat het ook al gemeld is door iemand anders) Maar wat ik dus jammer vind, is dat het nu gewoon opgehaald wordt en dat er dus eigenlijk nooit consequenties aan zitten voor de dumpers. Zo blijven ze het natuurlijk gewoon doen.

Dan moet je ze als BOA (al bijna) op heterdaad betrappen of ze feilloos in beeld hebben.

BOA's doorzoeken wel eens gedumpt afval. Ze zoeken dan NAW-gegevens. Maar er zijn daadwerkelijk hufters die bij een confrontatie beweren dat hun afval gejat is door onbekenden en dat zij dus niks gedumpt hebben.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 13:50

Waarom is het droog volgens buienradar.
Waarom is het droog volgens Weeralarm.
Waarom is het droog volgens weeronline.
En word nu mijn bijna droge was zeiknat?!

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 13:59

Bridgerton…. 4 aflevering |o