Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Mensen die lichamelijk iets niet kunnen verwarren met luiheid of gemakzuchtik zal nog eens om hulp vragen.
Uiteraard ook van iemand die altijd aangeeft: ja maar je moet wel hulp vragen als iets niet lukt he, je moet jezelf niet overvragen. Nou en dit is het antwoord wat je dus krijgt, en precies de reden waarom ik nooit hulp vraag.
Telpeva schreef:Mensen die lichamelijk iets niet kunnen verwarren met luiheid of gemakzuchtik zal nog eens om hulp vragen.
Uiteraard ook van iemand die altijd aangeeft: ja maar je moet wel hulp vragen als iets niet lukt he, je moet jezelf niet overvragen. Nou en dit is het antwoord wat je dus krijgt, en precies de reden waarom ik nooit hulp vraag.
Kirrietje schreef:Startlijst staat online, staat er verdorie niet bij wie de jury is. Ik vind dat altijd zo hinderlijk
MyWishMax schreef:Kirrietje schreef:Startlijst staat online, staat er verdorie niet bij wie de jury is. Ik vind dat altijd zo hinderlijk
Hoezo?
Ik zou dat als vereniging ook niet meer doen en als ruiter boeit het me niet ook. Je moet toch bij iedereen kunnen rijden en ik zie wel wie het was als ik protocollen terug krijg.
Als ik hier in de buurt verenigingen zie die ineens afmeldingen krijgen van mensen als de jury wel op de lijst staat en ze dan en met gaten zitten, maar ook achter betalingen aan moeten zitten snap ik wel dat sommige het niet meer doen.
Hier idd ook slecht on hulp vragen. Heb het voor dit weekend moeten doen maar ben er zo enorm nerveus over.
wyoming schreef:Nou heb ik vanochtend een melding gemaakt voor dat afval. Toevallig staat er dan nu een vuilniswagen om de zooi op te halen. (Misschien dat het ook al gemeld is door iemand anders) Maar wat ik dus jammer vind, is dat het nu gewoon opgehaald wordt en dat er dus eigenlijk nooit consequenties aan zitten voor de dumpers. Zo blijven ze het natuurlijk gewoon doen.