Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
colunder schreef:Mijn eerste fjord is dood neergevallen doordat een buurjongen en zijn vriendje illegaal vuurwerk op het erf gooiden.
Toen werd ik er door mijn nicht op gewezen dat dat vriendje een topic had geopend op Bokt met veel leugens er in.
Ik wist tot dan niet wat Bokt was, en heb me aangemeld om mijn kant van het verhaal te doen.
colunder schreef:Mijn eerste fjord is dood neergevallen doordat een buurjongen en zijn vriendje illegaal vuurwerk op het erf gooiden.
Toen werd ik er door mijn nicht op gewezen dat dat vriendje een topic had geopend op Bokt met veel leugens er in.
Ik wist tot dan niet wat Bokt was, en heb me aangemeld om mijn kant van het verhaal te doen.
colunder schreef:Jeetje wat naar. Denk dat jij toch wel de prijs wint voor vetvelendste reden om op Bokt te komenMijn eerste fjord is dood neergevallen doordat een buurjongen en zijn vriendje illegaal vuurwerk op het erf gooiden.
VillaNeusjes schreef:Ooit jaren terug door google ofzo gok ik. Toen heette ik nog Jilleroo op Bokt. Ik voel me nu echt oud. Toen waren er nog bokt meetings te paard die algemeen waren ipv alle clubjes nu op bokt. Ondertussen heb ik al ruim 15!jaar geen paard meer maar ik hang nog wat rond op algemene topics en beestenboel ofzo. Ik ken redelijk wat veteranen van naam of persoonlijk uit die tijd…
En weet je , nu hebben we facebook en smartphones. Dat was in het begin niet. Savonds inloggen op een koelkast van een computer checken of er nog wat gepost was.
Signe schreef:VillaNeusjes schreef:Ooit jaren terug door google ofzo gok ik. Toen heette ik nog Jilleroo op Bokt. Ik voel me nu echt oud. Toen waren er nog bokt meetings te paard die algemeen waren ipv alle clubjes nu op bokt. Ondertussen heb ik al ruim 15!jaar geen paard meer maar ik hang nog wat rond op algemene topics en beestenboel ofzo. Ik ken redelijk wat veteranen van naam of persoonlijk uit die tijd…
En weet je , nu hebben we facebook en smartphones. Dat was in het begin niet. Savonds inloggen op een koelkast van een computer checken of er nog wat gepost was.
Hey Jilleroo!
Hier ook een stokoude bokker. Meer dan 20 jaar geleden denk ik. Geen idee. En nu weer terug. Iets minder fanatiek want de vragen herhalen zich dan wel, maar er zijn ook veel nieuwe inzichten. Vind het mooi om te zien hoe bokt een onderdeel wordt van levens die voorbij de paardenliefhebberij gaan.