Voor grote dingen, kasten, bed, bank etc gaan we naar eindhoven is 40min vanuit ons. Nieuwe kamer van ons zoontje hebben we daar vandaan (nog in de dozen maargoed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:Tazzey schreef:Ik ga alleen als het echt niet anders kan. Soms hebben ze handige dingen maar ik spaar dat op zodat ik op maandag ochtend zo vroeg mogelijk een commando actie kan doen. Erin en eruit binnen record tijd.
Mijn recordtijd is iets meer dan 4 minuten. Was een artikel wat in het magazijn lag, maar toch.
Zoolgangster schreef:BaileyMix schreef:Ik kwam er vroeger in peak-depressie tijdenRondje lopen, plantjes en geurkaarsen kopen, taartje eten. Die Daim-taart uit het vriesvak, góddelijk.
Toen heb ik er 2 jaar gewerkt en nu ben ik getraumatiseerd en wil er noooooit meer naartoe
Is het zó erg om daar te werken?
Zoolgangster schreef:Is het zó erg om daar te werken?
BaileyMix schreef:Ook Ikea Utrecht trouwens Koper, misschien waren we wel concullega's
Koper schreef:Ik heb er gewerkt tot 2000 of 2001, weet niet hoe lang je je baan al hebt?![]()
Soms vraag ik mij af of mensen wel snappen dat Småland de naam van de provincie is waar de oprichter vandaan komt, en dat het letterlijk vertaald kleintjesland betekent. Ik vind het zo'n goede naam voor die kinderspeelbak