Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mer1980 schreef:Ik ben op zoek naar een tuinhuis van 2 bij 3 meter. Graag een bouwpakket. Dus ben benieuwd of die in de sale komen.
Verder moet ik nieuwe Hoka hardloop schoenen maat 37,5 hebben. Ik zag nu al een aanbieding maar wellicht wordt het beter.
Mer1980 schreef:Ik ben op zoek naar een tuinhuis van 2 bij 3 meter. Graag een bouwpakket. Dus ben benieuwd of die in de sale komen.
Verder moet ik nieuwe Hoka hardloop schoenen maat 37,5 hebben. Ik zag nu al een aanbieding maar wellicht wordt het beter.
Queijo schreef:Ik hoop op een mooie korting voor een KEP bij Hypostore. 2 jaar geleden Samshield met 30% gekocht. Nu is er 10% op KEP maar dan vind ik het nog te duur voor een cap van €880
deksel schreef:paars schreef:Ik hoop op een mooie aanbieding voor de The Frame televisie van Samsung en natuuuurlijk een soundbar erbij.
En mss wat servies van HK living wat ik echt mooi vind maar ook echt wel te duur…
Oeehh, als je een goede deal van The Frame (i.c.m. een soundbar) tegenkomt, zou je die willen delen?
Carmen_x schreef:Queijo schreef:Ik hoop op een mooie korting voor een KEP bij Hypostore. 2 jaar geleden Samshield met 30% gekocht. Nu is er 10% op KEP maar dan vind ik het nog te duur voor een cap van €880
Ik heb zojuist een KEP bij Hypostore gekocht. Maar die wat ik graag wil heeft 5 weken levertijd.
Dus dan kan ik hem nog terug sturen als er meer korting komt.
Dat geluk heb jij toevallig niet met de cap?
nobillity schreef:Ik volg even mee.
Wilde een nieuwe stofzuiger maar heb vorige week een nieuwe stofzuiger gekocht.
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon (Samsung S23 is nu in de aanbieding voor €645 bij mijn provider.) Maar ik ga kijken of hij tegen die tijd nog goedkoper is.
Verder op zoek naar goede stallaarzen, zodat ik niet uitglijd in de blub.
MuSLi schreef:Mer1980 schreef:Ik ben op zoek naar een tuinhuis van 2 bij 3 meter. Graag een bouwpakket. Dus ben benieuwd of die in de sale komen.
37,5 van Hoka bestaat niet![]()
37 1/3 of 38 volgens hun eigen website...
Xritt schreef:Siamsmeesje schreef:Ik volg ook even, wil nog steeds een nieuwe robotstofzuiger met dweilfunctie. Heb tot nu toe nog niets naar m'n zin gevonden, dus nu hopelijk wel iets.
Ooee, die willen wij ook. Als je een tip hebt hoor ik het graag
Muga schreef:Topic over de robotstofzuigers eens doorgenomen. Maar 1000 euro is toch niet het budget wat ik in gedachten heb![]()
We hebben nu een Roomba die alleen zuigt. Destijds via ibood gekocht in een hele mooie aanbieding. Ik hoop toch ergens zo'n mooie aanbieding weer te vinden. En anders zonder de dweilfunctie. Voor zoveel geld, doe ik het zelf wel een keer extra.
paars schreef:deksel schreef:Oeehh, als je een goede deal van The Frame (i.c.m. een soundbar) tegenkomt, zou je die willen delen?
Doe ik! Helaas overal nog 1299 zonder soundbar en 1499 mèt. Heb ik het over de 50” model ‘23.
Jij ze al ergens goedkoper gezien?