Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 14:49

Hier staat niet heel veel op het lijstje voor BF:
- een regendeken met fleecevoering;
- reistas/ weekender.
Afhankelijk van de deals, sla ik misschien alvast wat kerstcadeautjes in.

Cynthia82

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 19:06

Ik wil graag de Muck Boots. Ik hoop op een goede aanbieding van Hypostore. Als iemand een aanbieding voorbij ziet komen, hoor ik het graag :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 19:36

Muck Boots zijn echt heel fijn! Hypostore heeft vast weer een toffe actie.

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 20:03

Ik hoop op een mooie korting voor een KEP bij Hypostore. 2 jaar geleden Samshield met 30% gekocht. Nu is er 10% op KEP maar dan vind ik het nog te duur voor een cap van €880 :wow:

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 20:20

Niet veel geks... wil een 2e singel voor mijn pony. Punt 1 is dat huidige singel eigenlijk net een maatje te groot is... het werkt wel. Punt 2 is dat er bont op zit en langzaam droogt met dit weer. Wil hem niet de volgende dag zadelen met een nat bont singel.
Verder opzich interesse in een nieuwe fleecedeken... we gaan gewoon lekker naar de EJ en verder portomonnee dicht houden

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 21:43

Mer1980 schreef:
Ik ben op zoek naar een tuinhuis van 2 bij 3 meter. Graag een bouwpakket. Dus ben benieuwd of die in de sale komen.

Verder moet ik nieuwe Hoka hardloop schoenen maat 37,5 hebben. Ik zag nu al een aanbieding maar wellicht wordt het beter.

Zijn dat fijne loopschoenen? Twijfel al tijden. Maar met een leuke korting misschien nu wel de moeite waard. Ik heb een blijvende blessure in m'n enkel dus moet extra demping hebben en als het lukt wat meer steun.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 21:47

Ik hoop een beetje dat de steamdecks leuk in de aanbieding komen O:)

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 23:04

Mer1980 schreef:
Ik ben op zoek naar een tuinhuis van 2 bij 3 meter. Graag een bouwpakket. Dus ben benieuwd of die in de sale komen.

Verder moet ik nieuwe Hoka hardloop schoenen maat 37,5 hebben. Ik zag nu al een aanbieding maar wellicht wordt het beter.

37,5 van Hoka bestaat niet -O-
37 1/3 of 38 volgens hun eigen website...

Carmen_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 09:43

Queijo schreef:
Ik hoop op een mooie korting voor een KEP bij Hypostore. 2 jaar geleden Samshield met 30% gekocht. Nu is er 10% op KEP maar dan vind ik het nog te duur voor een cap van €880 :wow:

Ik heb zojuist een KEP bij Hypostore gekocht. Maar die wat ik graag wil heeft 5 weken levertijd.
Dus dan kan ik hem nog terug sturen als er meer korting komt.
Dat geluk heb jij toevallig niet met de cap?

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 10:17

deksel schreef:
paars schreef:
Ik hoop op een mooie aanbieding voor de The Frame televisie van Samsung en natuuuurlijk een soundbar erbij *\o/* .
En mss wat servies van HK living wat ik echt mooi vind maar ook echt wel te duur…

Oeehh, als je een goede deal van The Frame (i.c.m. een soundbar) tegenkomt, zou je die willen delen?

Doe ik! Helaas overal nog 1299 zonder soundbar en 1499 mèt. Heb ik het over de 50” model ‘23.
Jij ze al ergens goedkoper gezien?

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 12:22

Ik volg even mee.

Wilde een nieuwe stofzuiger maar heb vorige week een nieuwe stofzuiger gekocht.
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon (Samsung S23 is nu in de aanbieding voor €645 bij mijn provider.) Maar ik ga kijken of hij tegen die tijd nog goedkoper is.
Verder op zoek naar goede stallaarzen, zodat ik niet uitglijd in de blub.

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 12:47

Ik kom ook volgen, ik wil graag een stoov kussen maar stoov doet niet mee aan black friday helaas. Misschien dat ik hier nog een andere goede aanbieding langs zie komen waarvan ik niet wist dat ik hem nodig had O:)

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 13:07

Ik zit op het moment met mijn Sony koptelefoon op die bij elkaar wordt gehouden met plakband. Dus ik hoop een goedkope Sony WH-1000xm4 te kunnen vinden in het zilver. Als hij ergens onder de 200,- wordt neem ik hem mee.

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 14:38

Carmen_x schreef:
Queijo schreef:

Ik heb zojuist een KEP bij Hypostore gekocht. Maar die wat ik graag wil heeft 5 weken levertijd.
Dus dan kan ik hem nog terug sturen als er meer korting komt.
Dat geluk heb jij toevallig niet met de cap?

Dat durf ik niet, straks is er geen mooie korting en ik vind 10% op €880 teveel voor een cap. Ik heb er ook nog een dus het is geen noodzaak maar een luxe dingetje.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 00:24

nobillity schreef:
Ik volg even mee.

Wilde een nieuwe stofzuiger maar heb vorige week een nieuwe stofzuiger gekocht.
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon (Samsung S23 is nu in de aanbieding voor €645 bij mijn provider.) Maar ik ga kijken of hij tegen die tijd nog goedkoper is.
Verder op zoek naar goede stallaarzen, zodat ik niet uitglijd in de blub.

Mag ik vragen waar je zit? :o ik zoek mij rot naar een leuke telefoon aanbieding maar ben best geschrokken van de prijzen. Denk 4 jaar terug mijn huidige telefoon gekocht en die was voor 400 in de aanbieding, top ding en nu zoek ik er 1 met wat meer geheugen maar jeetje wat een geld..

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 20:08

MuSLi schreef:
Mer1980 schreef:

37,5 van Hoka bestaat niet -O-
37 1/3 of 38 volgens hun eigen website...

klopt tikfoutje...

https://www.runningdirect.nl/hardloopsc ... g/2?page=1

@Muga: ik heb de ultra demping, heb een lastige linker enkel en deze hebben een carbon plaatje erin, wegen niets en hebben een mega demping, zeker met mijn enkel een verademing. Ook begon ik vorig jaar met rennen en was ik bijna 100 kilo nu 73 dus ook voor een hoger gewicht beter voor je gewrichten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 20:13

Daar staat toch letterlijk dat 37,5 niet bestaat en ze alleen 37 1/3 hebben?

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 20:25

Spenk schreef:
Daar staat toch letterlijk dat 37,5 niet bestaat en ze alleen 37 1/3 hebben?

tikfoutje van mij ;)

Xritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 22:46

Siamsmeesje schreef:
Ik volg ook even, wil nog steeds een nieuwe robotstofzuiger met dweilfunctie. Heb tot nu toe nog niets naar m'n zin gevonden, dus nu hopelijk wel iets.

Ooee, die willen wij ook. Als je een tip hebt hoor ik het graag

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 23:26

Hier staat op het lijstje een voerbal, speelbal, regendeken 0 grams en een rijlegging voor mijzelf. Ik heb het nog niet echt nodig, dus mocht de korting niet te hoog zijn, dan laat ik het gewoon.
Regendeken is wel prettig, maar paardlief heeft straks een wintervacht en is nog maar 3 en onbeleerd. Dus is meer luxe dat hij met poetsen en grondwerk niet zeiknat is :')

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 07:52

Xritt schreef:
Siamsmeesje schreef:
Ik volg ook even, wil nog steeds een nieuwe robotstofzuiger met dweilfunctie. Heb tot nu toe nog niets naar m'n zin gevonden, dus nu hopelijk wel iets.

Ooee, die willen wij ook. Als je een tip hebt hoor ik het graag

Hiervoor kun je het beste het topic over robotstofzuigers op Tweakers volgen. Ik verwacht veel berichten rond Black Friday en er zijn vaak ook al hele goede kortingen tijdens de Prime dagen van Amazon:
https://gathering.tweakers.net/forum/li ... 4#77027564

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 08:14

Topic over de robotstofzuigers eens doorgenomen. Maar 1000 euro is toch niet het budget wat ik in gedachten heb :+
We hebben nu een Roomba die alleen zuigt. Destijds via ibood gekocht in een hele mooie aanbieding. Ik hoop toch ergens zo'n mooie aanbieding weer te vinden. En anders zonder de dweilfunctie. Voor zoveel geld, doe ik het zelf wel een keer extra.

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 08:19

Muga schreef:
Topic over de robotstofzuigers eens doorgenomen. Maar 1000 euro is toch niet het budget wat ik in gedachten heb :+
We hebben nu een Roomba die alleen zuigt. Destijds via ibood gekocht in een hele mooie aanbieding. Ik hoop toch ergens zo'n mooie aanbieding weer te vinden. En anders zonder de dweilfunctie. Voor zoveel geld, doe ik het zelf wel een keer extra.

Er zitten heel veel mensen tussen die (een stuk) goedkopere robots kopen hoor. Er worden regelmatig echt goede tips gegegeven voor aanbiedingen.

Deze supercomplete stof/dweilrobot met afzuigstation was op 11 oktober bijv. in de aanbieding voor 599 euro:
https://www.amazon.nl/Dreame-automatisc ... YXRm&psc=1

En ze zijn er nog veel goedkoper zonder afzuigstation.

Tip: kijk tijdens Black Friday niet alleen bij Amazon.nl, maar bij meerdere Amazon vestigingen in Europa. Ze versturen (over het algemeen) allemaal naar Nederland en er kunnen grote prijsverschillen zijn. Hier zijn vergelijkers voor zoals https://nl.maxspar.de/

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 09:31

Voor nu is de Auronic AU3109 bij BOL voor mij de eerste keuze. Deze wordt geleverd door LifesGood waar ik al ervaring mee heb. Prijs €122 euro, en de redenen voor de eerste plaats tot nu toe: er zijn reserveonderdelen te krijgen, de hoogte (7 cm) en het feit dat pakweg 130 mensen al tevreden zijn (4 sterren of meer) over deze robot en zijn broertje.

Amazon moet ik nog nakijken, maar ik weet niet of er zij wel iets soortgelijks kunnen verkopen voor deze prijs. CoolBlue en MediaMarkt tot nu toe nog niet.
Robots van €500 en meer zijn aan mij niet besteed. Dat geld heb ik er niet voor over op dit moment, en mijn eerste robot (een Dirt Devil) was nog geen €80 en heeft pakweg 15 jaar gedraaid (met 1x alle onderdelen vervangen). Helaas is mijn eerste Botje nu toch echt op aan het raken (heeft bv 8 uur opladen nodig, borstels draaien ook niet lekker meer), dus een opvolger wordt nu echt wel noodzaak.

Mogelijk zelfs dat ik dus Black Friday niet eens afwacht als Botje te hard achteruit gaat nu >;)

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 09:42

paars schreef:
deksel schreef:
Oeehh, als je een goede deal van The Frame (i.c.m. een soundbar) tegenkomt, zou je die willen delen?

Doe ik! Helaas overal nog 1299 zonder soundbar en 1499 mèt. Heb ik het over de 50” model ‘23.
Jij ze al ergens goedkoper gezien?

Nee, nog niet. Moet zeggen dat ik ook nog niet op zoek ben. Misschien wel goed om even in de gaten te blijven houden.