Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xU_Blinghx schreef:Ik vraag mij af hoeveel van jullie in een stad wonen![]()
Hier vaak genoeg feestjes die tot 2-3 uur doorgaan (in het weekend) Ik vind het prima.
Als ik dan eens een feestje heb of wat meer geluid maak op tijdstippen kunnen zij ook niet komen klagen.
En mensen die zeggen dat ze maar een zaaltje ofzo moet huren, niet iedereen heeft het geld ervoor.
BaileyMix schreef:Ik heb trouwens laatst opgenomen hoe dat dan klinkt, voor de woningbouw die dacht dat het wel meeviel![]()
[ Video ]
Dit was dus om 6 uur 's ochtends (!!) en is opgenomen in mijn woonkamer, waar dus mijn slaapkamer nog tussen zat. fiets mensen en hun feestjes en hun klote bass![]()
Al neem ik aan dat je dit dus niet van plan was, TO?
Memories schreef:Dit is ook wel heel heftig zegdie stemmen er ook echt bij. Is de woning normaal al erg gehorig of stonden ze hier echt met 50 man op geluidsniveau a la nachtclub te raven?
BaileyMix schreef:Eens hoor Suzanne. Andersom zou het ook niet gewaardeerd worden als iemand om 5:30 in de ochtend met de bladblazer o.i.d. aan de gang gaat, ondanks dat men 'best met een paar uurtjes minder kan'.
chanicha schreef:Ik woonde hiervoor in een vooroorlogse wijk met niet geïsoleerde huizen en maar gaven allemaal weleens een feestje.
We deden dan een briefje door de bus en er is nog nooit gezeik om geweest, wel hielden we rekening net de muziek na een bepaald tijdstip.
Je mag toch gewoon leven in een huis en een verjaardag vieren, zo’n onzin van sommige mensen
Wranglerbutt schreef:PSvanLot schreef:Dat kan je ook omdraaien, natuurlijkDan moet je op een hutje op de hei gaan wonen als je geen 'overlast' van anderen wilt hebben.![]()
Dan moet je op een hutje op de hei gaan wonen als je 'overlast' voor anderen wil veroorzaken
chanicha schreef:Ik woonde hiervoor in een vooroorlogse wijk met niet geïsoleerde huizen en maar gaven allemaal weleens een feestje.
We deden dan een briefje door de bus en er is nog nooit gezeik om geweest, wel hielden we rekening net de muziek na een bepaald tijdstip.
Je mag toch gewoon leven in een huis en een verjaardag vieren, zo’n onzin van sommige mensen