Plus er staat in mijn wei altijd flink gras

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veraaaaah schreef:Ik ben na aanleiding van dit topic ook eens gaan rekenen, de maand juni €508 euro en juli €645 (thuisbezorgd zit hier wel bij)… wij zijn met 2e en 2 katten (kattenvoer zit hier niet bij). Ik ben hier behoorlijk van geschrokken, ik dacht dat het wel mee zou vallen….
Zal dit vanavond eens aan vriend lief voorleggen want dit is natuurlijk belachelijk veel, het heeft wel mijn ogen geopend
denice schreef:Veraaaaah schreef:Ik ben na aanleiding van dit topic ook eens gaan rekenen, de maand juni €508 euro en juli €645 (thuisbezorgd zit hier wel bij)… wij zijn met 2e en 2 katten (kattenvoer zit hier niet bij). Ik ben hier behoorlijk van geschrokken, ik dacht dat het wel mee zou vallen….
Zal dit vanavond eens aan vriend lief voorleggen want dit is natuurlijk belachelijk veel, het heeft wel mijn ogen geopend
Maar aan de andere kant, als je het kan missen en je word er blij van, is het dan echt zo erg.
Wij eten graag gezond en daar horen duurdere producten zoals noten bij, ik vind het geen probleem daar geld aan uit te geven.
Froukje_J schreef:Pfff ik denk dat wij wel rond de 200 per week zitten...
En nu al helemaal met 2 coeliaken dus glutenvrij eten.
Eem glutenvrij brood kost al gauw 3.50 en dan heb je 12 sneetjes?
Ik heb afgelopen week (waren op vakantie) boodschappen gedaan in Duitsland maar wat een verademing is dat zeg vergeleken bij nl...
Ik was voor vleeswaren,kaas,toetjes voor 4 personen voor de hele week. Glutenvrije pasta(4x),pastasaus,vlees,aardappelen,sla,chocolade nog geen 35 euro kwijt konden we bijna een week van eten(en er zijn 3 zakken pasta mee naar huis gegaan want scheelt toch weer 20 cent op een pak vergeleken met Nederland)
Seni schreef:Ik had het er toevallig laatst met mijn vriend over. We hadden ons budget al met 100 euro per maand omhoog gezet een paar maanden geleden. En nu halen we het vaak nog steeds niet. Dus ik wilde dit graag aanpakken en toevallig kwam ik toen dit topic tegen.
Dus om mijn nieuwsgierigheid wat aandacht te geven heb ik alle antwoorden in een excel gegooid.
Ik heb 88 antwoorden meegenomen; gemiddeld genomen wordt er per persoon per week voor 54,92 uitgegeven aan boodschappen.
Afgerond 55 euro per persoon. Wij zitten daar wel boven, maar daar zit ook bijv. thuisbezorgd bij wat echt minder kan (en wat wel heel duur is in verhouding).
Yonker schreef:Ik vind het echt knap hoe sommige mensen het hier doen![]()
Ik was laatst weekboodschappen doen bij de lidl en was voor 1 persoon gewoon 58 euro kwijt en dan lunch ik nog op het werk 5 dagen in de week.. nu zaten daar ook wel dingen bij die de week erop nog gegeten werden maar toch schrok ik er behoorlijk van.
Ik merk dat ik voor 1 persoon zo schommel tussen de 250 - 350 euro per maand en voor mij idee doe ik niet echt hele gekke dingen. Maar als ik dit zo lees dan zit ik wel echt hoogMoet wel zeggen dat ik daar kattengrind bij zit maar kattenvoer wel apart is. Ik schrik er soms van wat ik voor een klein beetje boodschappen moet afrekenen bij de AH.