Wildgirl schreef:@vuurvleugels: Zak hooi, lapzwans, neemt geen verantwoordelijkheid, geen knip voor de neus waard zo'n kerel, reden om de relatie te beëindigen, realiseer je wat voor vlees je in de kuip hebt ts.... zomaar wat willekeurige berichten van de afgelopen 2 pagina's.
Goed lezen, ik schrijf 'so called feministen'. Dat heeft dus niets met feminisme te maken, wel met vrouwen die gelijk bovenop de kast zitten en hier een dramatisch verhaal van maken incl een dramatische vent.
Tja, hard verwoord misschien, maar is het echt volledig onterecht en overtrokken? Als een vrouw haar kind zonder overleg bij een ander achterlaat wordt het een heksenjacht van wat een loedermoeder het wel niet is. Natuurlijk moet die vent naar een festival kunnen als hij dat wilt, maar zoals anderen ook al zeiden: ruil dat weekend dan of regel een oppas. In alle berichten van TS is te lezen dat hij het onderbrengen van zijn dochter als weinig hoge prioriteit had staan. Dat vind ik, en duidelijk met mij vele anderen, een kwalijke zaak.
Ik weet van mijn eigen ervaring met stiefkinderen hoe ongelooflijk slopend het kan zijn om ze in handen gedrukt te krijgen, zéker als je niet intrinsiek van kinderen houdt. Ik heb een keer één uur opgepast, volledig in overleg, en ik heb geen seconde kunnen ontspannen dat uur. Terwijl ze gewoon lief een film zaten te kijken! Continu opletten, paraat staan, vragen beantwoorden, het gevoel hebben ze te moeten vermaken. Dat heeft echt wel impact op je dag hoor. Vandaar mijn scherpe reactie.
En ja dat mag je dramatisch vinden, maar je kunt ook even verder denken dan de eerste ingeving.