Silenna schreef:Ik schop het topic even omhoog. Waar halen jullie je pantalons? Liefst in meerdere kleuropties behalve zwart en grijs etc. Moet wel high waist en mooie kwaliteit zijn
Ik ben fan van Uniqlo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Binoche schreef:Tweede rij is ook wat ik graag zie. Mijn favoriete zwarte skinny jeans is de bottom up van Liu Jo. Dit soort truitjes kan je vaak ook bij Massimo Dutti vinden. Of via Zalando?
Raineri schreef:Maanlicht schreef:
Ik ben fan van Uniqlo
Ik ook. Prima kwaliteit, nette afwerking
Josien_ schreef:Ik ben weer lekker op pinterest bezig geweest om een moodboard te maken voor het upgraden van mijn werk outfits. Hebben jullie nog budget tips in deze stijl?
[ [url=m/Zy1M2q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zertab schreef:Hier gelukkig werk kleding. Dus een zwarte broek en polo van het werk.. Ik ben er echt blij mee, scheelt elke ochtend zoveel gedoe met wat ik aan moet. Nu hoef ik er niet over na te denken.
Naar mijn vorige werk ging ik altijd in spijkerbroek met een net shirt en eventueel met vest.
BaileyMix schreef:Joehoe!
Zomaar een leuk luchtig topic. Ik heb een nieuwe 'kantoor'baan, en ik vind dat een mooi excuus voor een flinke aanvulling van mijn garderobe. Bijna alles via Vinted!
Wat dragen jullie zoal naar werk als je geen voorgeschreven praktische/bedrijfskleding aan hoeft? Qua kleding, schoenen, alles.
Ik wil plaatjes, merken, beschrijvingen, alles voor inspiratie! En ik ben gewoon nieuwsgierig