Ik vind het prima, hij vergeet hem toch uit te zetten en ik slaap weer een paar uur!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrie schreef:Gisteren airco 3 uur aan gehad. Kost me 4 euro. Ga nu kijken wat een nacht ventilator aan me kost want dit vind ik te gek. Je zet hem uit en het is in no time weer 27 graden in de slaapkamer
Morrie schreef:Gisteren airco 3 uur aan gehad. Kost me 4 euro. Ga nu kijken wat een nacht ventilator aan me kost want dit vind ik te gek. Je zet hem uit en het is in no time weer 27 graden in de slaapkamer
Morrie schreef:ik zie het ook in de Greenchoice app, voor zover mijn slimme meter het doorstuurt, dat kan wel een poosje duren. Ik heb Hyundai airco's vorig jaar geplaatst, moest het neusje van de zalm zijn. Ik stel hem zo in dat ik niet uit bed waai. Er zit een megadik boek bij, dat heb ik helemaal doorgeworsteld maar met hun suggesties, waai ik dus uit bed en dat vind ik niet fijn de hele nacht. Het is bij mij wel 4 meter hoog en het ding hangt bovenaan de muur.
Morrie schreef:ik zie het ook in de Greenchoice app, voor zover mijn slimme meter het doorstuurt, dat kan wel een poosje duren. Ik heb Hyundai airco's vorig jaar geplaatst, moest het neusje van de zalm zijn. Ik stel hem zo in dat ik niet uit bed waai. Er zit een megadik boek bij, dat heb ik helemaal doorgeworsteld maar met hun suggesties, waai ik dus uit bed en dat vind ik niet fijn de hele nacht. Het is bij mij wel 4 meter hoog en het ding hangt bovenaan de muur.
Tieme schreef:Morrie schreef:ik zie het ook in de Greenchoice app, voor zover mijn slimme meter het doorstuurt, dat kan wel een poosje duren. Ik heb Hyundai airco's vorig jaar geplaatst, moest het neusje van de zalm zijn. Ik stel hem zo in dat ik niet uit bed waai. Er zit een megadik boek bij, dat heb ik helemaal doorgeworsteld maar met hun suggesties, waai ik dus uit bed en dat vind ik niet fijn de hele nacht. Het is bij mij wel 4 meter hoog en het ding hangt bovenaan de muur.
Eerlijk gezegd nog nooit van hyundai airco gehoord. Ook niks in de airco facebookgroep over te vinden. Dus neusje van de zalm.... ben bang van niet.
Beste airco's zijn o.a. die van van daikin, mishubishi heavy en elektra en nog een enkel merk
Je zegt dat je ruimtes 4 meter hoog zijn. Dus er oer veel inhoud gekoeld worden. Ik hoop dat je airco man heel goed uitgerekend heeft hoeveel m3 de ruimte heeft en dat hij niet alleen naar het aantal m2 gekeken heeft.
Janneke2 schreef:'s Winters kan dat.
Koelen in de zomer is iets anders.