Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Anna224 schreef:Ik ben niet alleen thuis maar mijn aanstaande is op moment thuis. Moest eigenlijk naar de bundeswehr basis maar heeft vrij genomen voor mij (vriend is militair bij de Duitse krijgsmacht) Hij is ook sportinstructeur daar in gevechtssporten hij wil dat ik straks losga op een stootkussen die hij dan vasthoud
MarliesV schreef:Anna224 schreef:Ik ben niet alleen thuis maar mijn aanstaande is op moment thuis. Moest eigenlijk naar de bundeswehr basis maar heeft vrij genomen voor mij (vriend is militair bij de Duitse krijgsmacht) Hij is ook sportinstructeur daar in gevechtssporten hij wil dat ik straks losga op een stootkussen die hij dan vasthoud
Fijn dat hij thuis blijft en ff afreageren is prima he. Boosheid zal er dik zitten, waarom heeft ie het gedaan, waarom waarom. Ff van je af meppen en daarna waarschijnlijk veel tranen en verdriet.
Die klok en je wakker worden om die tijd geeft maar weer aan dat er meer tussen hemel en aarde zit wat we niet zien maar wel voelen.
Sterkte!