Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Is het niet een goed idee om met elkaar te brainstormen hoe TS en andere mensen die daar behoefte aan hebben, vrienden maken?
Mag ik het topic een beetje kapen voor een algemene vraag?
Hoe heb jij je vriend(en) ontmoet?
Kelan schreef:Vriendschap moet voor mij inderdaad van 2 kanten komen. Maar dat betekent voor mij niet dat je altijd even vaak contact op moet nemen. Of dat het geen vriendschap is als 1 van de 2 eigenlijk altijd contact opneemt.
Ik heb bv een vriendin die heel slecht is in contact opnemen, dat doe ik eigenlijk altijd. Maar als er iets is (iets leuks of iets minder leuks) dan rijdt ze zonder problemen 300 km zodat we elkaar zien (zo ver wonen we uit elkaar). Of als ik toevallig daar in de buurt ben, maakt ze altijd vrij zodat we elkaar kunnen zien. Dat vind ik ook onderdeel van "het moet van 2 kanten komen".
Vriendschap is voor mij deels ook andermans minder goede eigenschappen accepteren. En van deze vriendin is haar minder goede eigenschap dat ze slecht is in het contact onderhouden. En dat is voor mij prima.
Maar als het ook moeilijk zou zijn af te spreken, of ze wel contact op zou nemen als ze iets nodig heeft, dan zou het voor mij wel einde vriendschap zijn.
Urbanus schreef:Is het niet een goed idee om met elkaar te brainstormen hoe TS en andere mensen die daar behoefte aan hebben, vrienden maken?
Mag ik het topic een beetje kapen voor een algemene vraag?
Hoe heb jij je vriend(en) ontmoet?
purny schreef:Wel snel. Nu is ze wel vannacht online geweest dus ik snap dat ze niet heeft gereageerd. Ik geef haar een week.