Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Hashtag-omdenken.Lau schreef:Ik heb zaterdag een bruiloft![]()
[ [url=m/5bIVgH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doe dezelfde kleur oogschaduw, hoef je maar 1 oog te doen
Nee, zonder dollen. Doe je voorzichtig?
Daphne__ schreef:Een of andere debiel heeft geprobeerd m'n auto in de fik te zetten... Gelukkig niet gelukt, alleen een plastic kap gesmolten en die is op de band gelekt.
[ [url=m/8lwmgF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik weet ook gewoon 100% zeker wie hier achter zit, maarja geen bewijs, dus kan er niks mee.. Wel aangifte gedaan.
Rawr schreef:Jemig wat een tyfusstreek, wie doet zoiets?!
Is het mogelijk om een camera vanuit huis op je auto te richten?
Lau schreef:@dapnhe ik zou toch melding maken bij de politie en dan camera’s op hangen.
Ik probeer voorzichtig te doen
Jessix schreef:@ Daphne__ jeetje... dat is wel heel heftig. Daar zou ik meer dan geërgerd van zijn.
Daphne__ schreef:Nou, naast mij woont een typische zeikerd.. Heeft overal last van en normaal communiceren zit er niet in, ze kan alleen maar krijsen en daarbij staat ze ook nog bijna met haar neus tegen de mijne. Ik loop 24/7 op mn tenen, als ik iets laat vallen dan ben ik meteen bang voor gezeik. Heb al m'n deuren aangepast etc. In het begin gewoon wel op in gegaan, maar laatste keer de deur dicht gegaan.
Ik ben echt wel redelijk, elke keer als ze me af staat te schelden dan probeer ik toch NOG voorzichtiger te zijn, durf amper nog te bewegen in m'n eigen huis. Maarja wat kan ik verder doen.
En nou dit...
Officieel mag de auto niet voor het huis, maar vanavond gaat hij voor mijn tuin op het gras met de camera erop. Dan maar een boete. Ik heb m'n
auto hard nodig, als die in vlammen opgaat dan kan ik niet meer naar mijn paarden, naar afspraken in het ziekenhuis, werk en opleiding. Zou niet weten wat ik dan moet.. Ik heb mijn paarden in eigen beheer op 30 minuten van huis