Ik ben vorige maand tijdens onze vakantie op Kos ook ten huwelijk gevraagd. Was echt een verrassing! We hebben al geregistreerd partnerschap i.v.m. ons zoontje (nu 1,5) en ik heb altijd gezegd dat ik wel echt nog een keer wil trouwen.
We hebben inmiddels bij meerdere locaties een offerte opgevraagd en zijn bij onze top 5 locaties gaan kijken. Eigenlijk hadden we 4 locaties op het oog tot ik een Facebook advertentie kreeg van een locatie die helemaal bij ons past. Deze locatie staat nu dan ook op 1 en hebben we een optie op voor 05-07-2024. Eind augustus hebben ze een open dag en gaan we kijken. We zijn er vorige week al wel even langs gereden en wat we toen konden zien was helemaal wat we zochten. Ook qua budget past het heel mooi. We zijn helemaal enthousiast dus ik verwacht dat het deze plek wordt, maar mocht het toch niet aansluiten dan hebben we ook een alternatief.
Qua indeling van de dag denken we aan deze planning:
14.00 ontvangst
14.30 ceremonie
15.30 Taart en proosten
17.30 BBQ
20.00 ontvangst avondgasten
20.45 openingsdans
00.30 einde feest
Komende week hebben we een afspraak met de fotograaf. Daar ben ik heel blij mee. Qua budget viel dat wel al wat hoger uit, maar ik zei vanaf het begin dat ik haar graag als fotograaf wilde dus die investering doen we graag.
Een paar vragen meteen:
- Ik las hierboven al iets over Wed2B. Zijn er hier meer dames geweest voor hun jurk? Hoe zit dat qua standaardmaten? Kan je als je bij hun de jurk koopt, wel de jurk bijv ergens anders op maat laten maken?
- Waar zijn de mannen geweest voor hun trouwpak? En wat kostte dat ongeveer?
- Hoe hebben jullie muziek gekozen? We vinden dat echt zo onwijs moeilijk…