germie schreef:Waarom wordt Germie voor schut gezet en iemand die het over een witte/creme spijkerbroek of andere zachte kleur, maar niet blauw heeft niet? Alles gaat over een spijkerbroek. EN zoals reeds gezegd heb ik het niet over zo'n blauwe, maar over wat chiques. Germie is dus helemaal niet afwijkend in de mening, maar wordt wel onterecht te kakken gezet. Dat is niet netjes of chique.
Hakken kan niet iedereen dragen, dus zonder zal geen probleem zijn.
De hierboven getoonde jukjes zijn geen jurkjes om mee de stad in te gaan in mijn ogen. Want dat is nog altijd tenue de ville, kleding om je fijn in te bewegen en mee uit te gaan en niet te chique. Wel netjes.
Maar zoals hier te zien valt, is er dus niet 1 'tenue de ville'. Het is dus al weer heel erg breed, van tegen gala aan tot gewoon echt casual netjes. Wat de 1 mooi vindt, vindt een ander weer niet mooi. Dat blijkt hier ook al weer uit diverse voorbeelden.
Ik ben niet degene die op jou gereageerd heeft en ik vind 'voor schut zetten' ook niet nodig, maar als ik even naar de (spijkerbroek) reactie van de andere bokker kijk, zegt zij heel duidelijk 'ik vind' bij haar bericht, waarbij jij jouw mening in jouw berichten meer als een feit presenteert, misschien dat daar een verschil in kan zitten in hoe het overkomt op anderen?
zoals jij in je laatste alinea van bovenstaand berichtje aangeeft dat het breed is en dat meningen verschillen, daarin kom je al veel genuanceerder over, en dat geeft een berichtje vaak een net wat andere 'smaak'
En daarnaast, er is maar 1 ander iemand in dit topic die een spijkerbroek benoemt, waarbij jou en haar mening daarover dan t.o.v. de -/+ 30 andere berichtjes alsnog behoort tot een in dit geval afwijkende (met afwijkend bedoel ik verschillend t.o.v. de gemiddelde mening hier) mening.
Laatst bijgewerkt door Sellyxx op 30-04-23 20:03, in het totaal 2 keer bewerkt