lor1_1984 schreef:Ik vind de zelfscan ideaal, soms heb ik tassencontrole, soms niet.
Wel ga ik vaak meerdere winkels af dus dan zorg ik dat ik de bonnen bij de hand heb, vooral als er merken tussen zitten die bij meerdere winkels verkrijgbaar zijn.
Bij twijfel kunnen ze dan de bon bekijken.
Moet wel zeggen dat ze bij de Plus en AH altijd vlot zijn wanneer er een melding os voor tassencontrole of bijvoorbeeld leeftijdscontrole omdat er een fles wijn oid bij zit.dierenfan schreef:Voor de mensen die direct bij de winkelwagen scannen en in de tas doen...ik loop nu de winkel van voor naar achter door. Gooi alles wat ik nodig heb in de kar en zet het vervolgens in logische volgorde voor inpakken in tas op de band. Hoe gaan jullie de winkel dan door? Of gebruik je meerdere tassen?
Ik gebruik meerdere tassen, grofweg 1 voor groenten&fruit, 1 voor potten, flessen etc (mijn rugzak) en 1 voor kwetsbare producten.
De rest verdeel ik over de andere tassen of ik leg de kwetsbare producten in eerste instantie naast de tassen en op het laatst bovenop de andere producten.
Hier ook meerdere tassen; brood/ander licht spul(schips ed), gekoeld/vriezer, groente/fruit, en dan vaak nog tas voor het overige spul.
Ik vind zelfscan echt ideaal, scheelt me per product 2x in/uitpakken.
Ik heb wel eens gehad dat ik was vergeten de hagelslag te scannen (meteen 4 stuks ook

Mocht ik een keer echt iets duurs vergeten te scannen en er thuis pas achter komen ben ik in staat om dat de volgende keer met boodschappen doen alsnog te scannen, en het dan niet mee te nemen.