Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) vandaag is het weer zover. Nu is het me helemaal een raadsel.
Ik had een vergadering vanmiddag en mijn telefoon niet eens meegenomen.
ik ben nog niet eerder op die locatie geweest, nog heb ik ooit iets te maken gehad met deze persoon of instantie.
De vergader meneer heeft niet mijn mail adres of telefoonnummer en me opzoeken op facebook lijkt me ook geen zinnige bezigheid geweest omdat het niks toevoegd aan wat er besproken is
omdat het contact via iemand anders loopt waarmee wel contact is, maar dan via werkcontact gegevens en ook deze persoon was nog niet eerder op deze locatie geweest.
is daar een logische link te vinden? Dit zijn van die soms onbegrijpelijke dingen. Lang leve de ongrijpbare dingen van facebook.
Vooral omdat het niets toevoegd. Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen willekeurige hun onbekende mensen zouden toevoegen of aanklikken als ze een dergelijk voorstel krijgen
waarom is het voor facebook boeiend om het voor iemand interessant te maken om een voor hun wildvreemde te zien te krijgen of het mogelijk interessant is.
tenminste ik ken die mensen niet terwijl van de mensen die ik ken de meesten een aardig lange vriendenlijst hebben ipv de handvol die ik heb
karuna schreef:Het is nu niet eens een technische verwondering maar meer een waarom?waarom is het voor facebook boeiend om het voor iemand interessant te maken om een voor hun wildvreemde te zien te krijgen of het mogelijk interessant is.
Omdat ik me gewoon niet kan voorstellen dat er mensen zijn die mensen die ze niet kennen zouden gaan toevoegen aan hun vriendenlijsttenminste ik ken die mensen niet terwijl van de mensen die ik ken de meesten een aardig lange vriendenlijst hebben ipv de handvol die ik heb
als je iemand niet kent wat is dan de toegevoegde waarde van iemand toevoegen? kan me daar gewoon niks van voorstellen. Maar ok dan zijn die mensen er kennelijk wel. Bij catfish op mtv verbaas ik me daar ook altijd over. Mensen die anderen random een bericht sturen
kennelijk word ik dan toch echt oud

karuna schreef:Ok geld verdienen maar zijn er mensen die op die manier een wildvreemde zouden toevoegen? Ik kan me dat namelijk niet voorstellen. En advertenties? Dat zijn die dingen waarvan ik meteen x druk zodat ze verdwijnen.![]()
Ik ben blij dat ik er weinig mee doe en vooral gebruik als messenger, waarom zou ik advertenties willen bekijken op iets dergelijks als facebook. Ik lees daar vooral over scam oplichting nep enz.