chevax schreef:Ik vind het een beetje flauw dat veel mensen hier roepen "ik zou noooooit zo'n dure tas kopen".
Het komt nu een beetje over als "als jij dat geld voor een tas hebt, moet je niet zeuren over beetje korting meer of minder".
Dat heeft toch niets te maken met of TS mag balen van het mislopen van €70,- korting? Mij zou de €70,- niet zoveel doen, maar wél de behandeling. Je kunt je namelijk ook afvragen "jeetje, stel dat ik dan met mijn tas van €100,- een probleem heb, hoe stelt de Bijenkorf zich dan op?".
Ik zie soms bedragen voorbij komen voor paardgerelateerde spullen, suppelementen of behandelingen waarvan ik dan weer denk "wat een geld", zo heeft ieder z'n eigen voorkeuren en prioriteiten.
In zo'n geval hoop je op het fatsoen van een bedrijf en de angst voor slechte reviews. Helaas trekt dit bedrijf zich daar niks van aan.
Juridisch kom je nergens. Je bent door de koop akkoord gegaan met de prijs. En het kon de Bijenkorf ook echt roesten of TS 'm wel of niet kocht, ze wisten dat de tas binnen 10 min aan een ander verkocht zou zijn.
De Bijenkorf was\is wel gemakkelijk met spullen terugnemen en dan geld teruggeven en niet slechts een tegoedbon wat andere zaken wel eens doen. Vele jaren geleden kocht ik er ooit een jade armband en toen ik thuiskwam zag ik pas dat er een barst in zat. Ik ging ermee terug en hoefde niet eens uit te leggen waarom ik hem niet meer wilde. Ik kreeg zonder enige discussie mijn geld terug. Terwijl ik bij een andere juwelier wel eens te horen kreeg in zo'n geval dat "het in de steen zat". En pas na tussenkomst van iemand anders mijn geld terugkreeg. Door zo'n gezeur raken ze dan wel een klant kwijt. Al heeft die laatste zaak me tenslotte door een heel erg goede kortingactie toch wel weer binnengelokt. Nou dit waren dan enkele van mijn shoppingavonturen! Die horen wel leuk te zijn. Ook voor jou ts ,ik hoop dat het goedkomt.