Pakket in container

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Re: Pakket in container

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 21:19

Hier is in de buurt veel gewoon lastig te krijgen(klein dorpje, met alleen een kleine buurtsuper, en het dorp verder op een supermarkt, Action en bouwmarkt heeft en het dak op houd), dan is bestellen ideaal. Ook als het bij een pickup point opgehaald moet worden. Meestal gebruikt ik daar de buurtsuper voor.

Het meeste laat ik op het werk bezorgen, een klein familiebedrijf dus dat gaat prima. Gaat altijd prima.

Behalve met de DPD, want hun overdag leverings route is tussen 17.00 en 17.30 op een industrieterrein waar bijna alles om 17.00 sluit. Als je er niet ben gaat het de volgende dag met de zelfde route naar de bouwmarkt, dus ook tussen 17.00 en 17.30, en die zijn tot 17.30 open. Dus als ik om 17.20 bericht krijg dat het opgehaald kan worden red ik het niet eens als ik thuis(kwartiertje verderop) direct in de auto kan stappen. Dus dan heb je het pas 2 dagen later.
Of ze laten het bij de buren achter, bijvoorbeeld op nr 49 ofzo terwijl wij op 5 zitten. En dat blijkt dan een garagebox van een vrachtwagenchauffeur te zijn die daar nooit is, maar met de levering toevallig wel.

zonnebloem18

Re: Pakket in container

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 21:42

Wij krijgen op het werk sowieso bijna elke dag post, dus die paar pakketjes per maand kunnen er wel bij.
Nou hebben we maar kleine lokatie met in totaal 13 mensen en ik werk fulltime van maandag tot vrijdag.

Soms probeer ik het zo te plannen dat het thuis bezorgd wordt op een dag dat mijn man vrij is. Dat loopt dan vaak anders en dan wordt het bij de buren bezorgd, daar hou ik niet zo van.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 13:11

juval schreef:
Ik heb wel de indruk dat bezorgers van de bol.com pakketjes beter hun best doen dan van een willekeurig andere webshop. Bol gaat vrijwel altijd goed, andere is het vaak spannend of het gaat lukken om te bezorgen.

Bol is een prio-klant.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-23 14:01

_San87_ schreef:
juval schreef:
Ik heb wel de indruk dat bezorgers van de bol.com pakketjes beter hun best doen dan van een willekeurig andere webshop. Bol gaat vrijwel altijd goed, andere is het vaak spannend of het gaat lukken om te bezorgen.

Bol is een prio-klant.

Hier niet hoor.. Ook dat gaat rustig in de brievenbus die vlakbij de weg staat terwijl het aan de deur bezorgd hoort te worden..