Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Canon schreef:Ik ken Utrecht gek genoeg ook echt als de stad met de vele toffe boekhandels, sfeervolle restaurants onderaan de singels (Of heet dat standskanaal daar? Hoe noemen jullie ze?)
Ibbel schreef:(Ik moet tegenwoordig vaak na 6 uur in Barneveld centrum zijn - wat is dát desolaat als de winkels dicht zijn)
musiqolog schreef:Ik dacht al, wanneer komt de eerste "Nederland-is-vol"-post. 't Is er ook wel het topic voor hè? "Ik verlang naar vroeger" is erg vaak codetaal voor "weg met de buitenlanders".
Nikass schreef:Avalanche ja dat geloof ik ook wel, zo zwart wit zal het niet zijn. Maar als je klein wil wonen kom je niet snel op de begane grond met een tuintje uit. Het is óf appartement op een verdieping, óf een eensgezinswoning met vijf kamers
Boheme idd!
Shadow0 schreef:Ik vind Utrecht eigenlijk best verbeterd door de tijd, en het was al leuk. De Catharijnesingel die nu weer open is... Niet alles is ideaal en ik zou her en der wel wat van de oude busverbindingen terug willen hebben. Het busstation aan de andere kant van het station maakt de bereikbaarheid aan de centrum/noord/oostkant wel echt slechter. Maar ik geloof niet dat ik verder in Utrecht het idee heb dat vroeger alles beter was.