Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
heidy_wilco schreef:Ik heb een code gekregen van de NS, en moet nog even kijken wat ik wil uitkiezen... voorheen waren de verrassingspakketten echt wel heel erg leuk, maar afgelopen jaar was ik zwaar teleurgesteld. Ik wil wel graag weer een verrassingspakket bestellen maar ben bang dat ik weer teleurgesteld word. Dus als iemand van de NS een verrassingspakket heeft gekozen, zou ik graag willen weten wat er in zit.
Nickeltje schreef:Wat komen er wisselend mooie en ook wat teleurstellende pakketten langs...
Van mijn werkgever heb ik in een enorm grote doos een zakje chips, kaaspuntjes, kerstkoekjes en oorpluggen gekregen.
Dat pakket heb ik aan de voedselbank doorgegeven.
Mijn vriend heeft van zijn werkgever een wat ouderwetser pakket gekregen bomvol lekker eten.
Maar die hebben wij ook aan de voedselbank gedoneerd.
Van mijn directe collega groep hebben we dan nog een persoonlijker kerstpakket met een mooie fleeceplaid en een appeltaart-bak-pakketje, die hebben we wel zelf gehouden.
Caitlin_K schreef:Een cadeau-bon voor bij een of andere website. Heb een bepaald aantal punten gekregen (330-bedankpunten, dus denk zo t.w.v +- 30 euro ), en kan hier iets voor uitzoeken. Zijn dingen zoals föhns, waterkokers of douchegelletjes, of een koolmonoxidemelder, of happy socks.. Of spelletjes. Even kijken wat ik ga uitzoeken
Olympia schreef:Wij krijgen geen kerstpakket voor de kerst en ws ook niet voor Oud & Nieuw
Onderdelen voor het kerstpakket zijn nog in het buitenland en volgens de mail is de vrachtwagen ingesneeuwd
Dus we moeten wachten
Kookaburra schreef:Ik vind het toch best jammer om te lezen dat sommigen gewoon een mailtje krijgen met daarin hun kadobon voor een kerstpakket. Lekker persoonlijk![]()
D
gomir schreef:Van het ziekenhuis een bon om iets uit te zoeken, dat doneer ik denk ik aan een van de goede doelen als daar iets bij zit waar ik achter sta.
Van de afdeling krijgen we een pakket, waarschijnlijk met eten en een presentje. Wat daar precies in zit kom ik niet achter, want ik ga de mijne aan mijn stagiaire geven die 1-12 begonnen is en daardoor net buiten de boot viel.