Jouw kerstpakket 2022

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Re: Jouw kerstpakket 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:39

Een VVV online cadeaucode (€70)

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 22:30

Een cadeaubon van €25, te besteden bij… werkgever zelf :')

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 22:32

Een cadeau-bon voor bij een of andere website. Heb een bepaald aantal punten gekregen (330-bedankpunten, dus denk zo t.w.v +- 30 euro ), en kan hier iets voor uitzoeken. Zijn dingen zoals föhns, waterkokers of douchegelletjes, of een koolmonoxidemelder, of happy socks.. Of spelletjes. Even kijken wat ik ga uitzoeken :+

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 22:37

heidy_wilco schreef:
Ik heb een code gekregen van de NS, en moet nog even kijken wat ik wil uitkiezen... voorheen waren de verrassingspakketten echt wel heel erg leuk, maar afgelopen jaar was ik zwaar teleurgesteld. Ik wil wel graag weer een verrassingspakket bestellen maar ben bang dat ik weer teleurgesteld word. Dus als iemand van de NS een verrassingspakket heeft gekozen, zou ik graag willen weten wat er in zit.

Ik heb het NS verrassingspakket gekozen, ik was sowieso verrast dat ik überhaupt nog een kerstpakket kreeg aangezien ik 19 november uit dienst ben gegaan, dus super leuk! Vorig jaar was ik ook zwaar teleurgesteld, dat boxje was echt slecht en de pathethuisbioscoopbon ligt waarschijnlijk nog ergens ongebruikt (had mij die ns sokken gedaan, die wil ik nog steeds wel :o ). Dit jaar is ie wel leuker, er zit wat meer en wat lekkerder eten in en ik vond de spulletjes wel grappig. Als je nooit fietst zou ik wel voor de bon gaan en niet voor het pakket.

Een aantal jaar terug waren die pakketten nog echt tof! Dan zat er een flinke voorraad lekker eten in en één jaar zat er een heel fijn dekentje in, die gebruik ik nog dagelijks!

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 22:37

beegee schreef:

herkenbaar.
daar heb ik er ook een aantal van :P

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 22:41

Nickeltje schreef:
Wat komen er wisselend mooie en ook wat teleurstellende pakketten langs...

Van mijn werkgever heb ik in een enorm grote doos een zakje chips, kaaspuntjes, kerstkoekjes en oorpluggen gekregen.
Dat pakket heb ik aan de voedselbank doorgegeven.

Mijn vriend heeft van zijn werkgever een wat ouderwetser pakket gekregen bomvol lekker eten.
Maar die hebben wij ook aan de voedselbank gedoneerd.

Van mijn directe collega groep hebben we dan nog een persoonlijker kerstpakket met een mooie fleeceplaid en een appeltaart-bak-pakketje, die hebben we wel zelf gehouden.

Wij hebben denk ik dezelfde werkgever. Hier hetzelfde kerstpakket gehad.

Daarnaast van de afdeling nog een kleiner pakket met ook wat eten. Heb het grootste deel weggeven aam collega’s/mijn ouders.

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 22:49

Hier hebben we gegeten met alle managers van de vestigingen en hq in een restaurant. Of we kerst pakket krijgen weet ik nog niet, vorig jaar een rituals pakketje maar diegene die dat organiseerde is inmiddels uit dienst, dus we wachten rustig af.

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 23:01

Caitlin_K schreef:
Een cadeau-bon voor bij een of andere website. Heb een bepaald aantal punten gekregen (330-bedankpunten, dus denk zo t.w.v +- 30 euro ), en kan hier iets voor uitzoeken. Zijn dingen zoals föhns, waterkokers of douchegelletjes, of een koolmonoxidemelder, of happy socks.. Of spelletjes. Even kijken wat ik ga uitzoeken :+

Ik heb uiteindelijk een stijlborstel gekocht die op Amazon te vinden is. :') , een kledingontpluizer en een pincet met lampje :') :')

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 23:05

Hier mag ik aan de medewerkers en vrijwilligers een boek en kaars uitdelen. De bewoners/deelnemers krijgen een vvvbon. Vorig jaar een giga pakket gehad, dus de reacties zijn een beetje lauw tot ontevreden, maar kan het me wel voorstellen. Vind het zelf ook wel minder leuk, maar we hebben een nieuw loonhuis en krijgen een financiële extra, dus denk dat een groot pakket er niet meer bij kon?

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 23:09

Ik heb afgelopen week een hele gezellig kerstlunch gehad met alle collega’s op een mooie locatie. Toen ook het kerstpakket gekregen, dit was een klein flesje prosecco, een cadeaubon van €70 van de Bijenkorf en een hele lieve persoonlijke kaart van m’n manager.
Ben blij met de bon, nu nog iets moois uitzoeken.

Vorig jaar hadden we een traditioneel pakket/doos met vreterijen, een dekentje en een kortingsbon voor een hotel gehad. Ben dan veeel blijer met een bon met een mooie waarde.

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 23:13

Sodeletuut schreef:
Een VVV online cadeaucode (€70)

Hier ook... Ook zo origineel en leuk via de mail :')

Ook overheid toevallig?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 23:18

Hier een beautybon uitgezocht en al besteed bij IciParis aan Good Girl Glam. Zou ik normaal gesproken nooit kopen voor mezelf.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 23:24

Wij krijgen geen kerstpakket voor de kerst en ws ook niet voor Oud & Nieuw :')

Onderdelen voor het kerstpakket zijn nog in het buitenland en volgens de mail is de vrachtwagen ingesneeuwd :')

Dus we moeten wachten :+

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 23:38

Ik kon een borrelpakket met streekproducten kiezen of het doneren zodat er een week lang van gegeten kon worden. Vorig jaar zelf pakket en het heeft lang in de kast gelegen. Qua smaak geen knaller. Ik heb hem gedoneerd.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 02:09

Ik vind het toch best jammer om te lezen dat sommigen gewoon een mailtje krijgen met daarin hun kadobon voor een kerstpakket. Lekker persoonlijk :+ :(:)
Vorig jaar kon ik mijn kerstpakket ophalen bij de kerstpakettenleverancier. Toen hadden we inderdaad ook een mail gekregen met de informatie.

Dit jaar, andere werkgever, op kantoor opgehaald. Met daarin een wollen kleed (zo fijn warm!) en voor de rest toch de klassieker: biertjes, wijn en lekkers. Dus mij hoor je niet klagen ;) En dan maakt het persoonlijke kaartje van de leidinggevende het af :D

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 02:09

Olympia schreef:

Onderdelen voor het kerstpakket zijn nog in het buitenland en volgens de mail is de vrachtwagen ingesneeuwd :')

:+

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 09:02

Vanuit de werkgever verwachten we niks te krijgen, daarom als PV besloten een klein pakketje samen te stellen.
Volgend jaar werk ik ergens anders. Die doet dit jaar een pakket en een buffet met loterij van allerlei toffe dingen. Op naar volgend jaar. :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 09:06

Wij hebben gisteren kerstdiner gehad, helaas kon ik er door een theatervoorstelling alleen het hoofdgerecht bij zijn. Ze hadden een kok laten komen met een heel team en zelf een sommelier. Hoe lang ik erbij was, was het gezellig :')
Nog een kerstpakket gekregen :j Grote plank met tapas dingen, worst, kaas, nootjes, fles brut, chips etc. wel leuk. Maar de klapper was toch wel dat ons kerstpakket dus ook bestaat uit het personeelsfeest wat 13 januari plaatstvindt. We gaan dan met iedereen die wil naar de Vrienden van Amstel live :D Was eigenlijk nog geheim maar ik had het al geraden want ik ga zelf de week erna en kon bijna niet anders dan dat we daarheen gingen _O-
Verder hebben ze ook een loterij gedaan met cadeautjes gisteren (vooral relatiegeschenken) en heb ik daar blijkbaar een bon om te gaan borrelen gewonnen :D

Volgende week donderdag krijg ik nog een kerstpakket van mijn vrijwilligerswerk (kinderboerderij) die doen ook altijd levensmiddelen en die avond krijgen we altijd wat te eten en te drinken :D

Ik heb niks te klagen :=

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 09:10

Vandaag vond ik van de directie waarvoor ik werk nog een zelf te decoreren appeltaart in de brievenbus. Leuke verrassing! {:)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 09:43

lovelyfiefy schreef:
beegee schreef:

herkenbaar.
daar heb ik er ook een aantal van :P

Oh wat slecht dit zeg :')

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 10:09

Olympia schreef:

Dan werken bij bij dezelfde organisatie, ik moest wel grinniken om de mail gisteren ;)

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 11:30

Kookaburra schreef:
Ik vind het toch best jammer om te lezen dat sommigen gewoon een mailtje krijgen met daarin hun kadobon voor een kerstpakket. Lekker persoonlijk :+ :(:) D

Wij zijn met 60.000 mensen zo ongeveer, het is niet te doen om iedereen persoonlijk iets te geven.
Voorheen kregen we een brief met wat leuks en de code, gevolg is dat heel veel mensen gingen klagen dat het verspilling van geld was of de brief als reclame hadden weggegooid etc.
Dus zijn ze maar op de mail over gestapt. Daarin wel een brief van de hoogste baas en de codes.

En als persoon die een aantal jaar de logistiek van kerstpakketten uitleveren heeft gedaan ben ik er blij mee. Altijd gedoe en gezeur, 1000 pakketten op een dag wegzetten en het gevolg was dat de meeste pakketten in een hoekje van het gebouw werden neergezet met naamsticker zonder warme overdacht want de chef stuurde dan een mail dat het pakket daar en daar weggehaald kon worden.

Dan maar minder persoonlijk maar het is het gebaar dat telt en vaak is er toch iets van een kerstborrel en/of nieuwjaarsbijeenkomst.

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:13

Ik was gisteren middag dus op de kerstmarkt geweest op m'n werk. Kregen een pasje met €25 erop en kiezen maar :+ Ik heb een heerlijke sjaal gevonden, ben er helemaal weg van! :)

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:55

gomir schreef:
Van het ziekenhuis een bon om iets uit te zoeken, dat doneer ik denk ik aan een van de goede doelen als daar iets bij zit waar ik achter sta.
Van de afdeling krijgen we een pakket, waarschijnlijk met eten en een presentje. Wat daar precies in zit kom ik niet achter, want ik ga de mijne aan mijn stagiaire geven die 1-12 begonnen is en daardoor net buiten de boot viel.

Wat lief van je

fjord_brucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 13:02

Afbeelding
Dit is mijn kerst pakket en heel erg maar ik vind hem stom… andere jaren ook lekkere dingen erin maar nu helemaal niks