Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
soesie schreef:Nog nooit getankt bij een onbemand tankstation….
Roodvos schreef:KarenQ schreef:Er zijn veel dingen die ik niet gedaan heb, maar ik denk dat ik dat ook gewoon toe durf te geven...
Hahaa, zoiets als dit dus
Ik ben nog nooit bij/door een McDrive geweest, of iets vergelijkbaars.
En daar heb ik geen enkel probleem mee.
Kaplaars schreef:Ik heb in een dierenwinkel gewerkt waar ik hamsters verkocht, als docent dierverzorging waar ik instructie moest geven over het hanteren van hamsters. En toch heb ik nog nooit een hamster met mijn blote handen opgepakt.
Ik heb altijd een bakje gebruikt of een leerling met de hand de kooi in gestuurd![]()
En ja, ik ben als de dood dat ik gebeten word door zo’n klein, schattig pluizebolletje.
Kaplaars schreef:Ik heb in een dierenwinkel gewerkt waar ik hamsters verkocht, als docent dierverzorging waar ik instructie moest geven over het hanteren van hamsters. En toch heb ik nog nooit een hamster met mijn blote handen opgepakt.
Ik heb altijd een bakje gebruikt of een leerling met de hand de kooi in gestuurd![]()
En ja, ik ben als de dood dat ik gebeten word door zo’n klein, schattig pluizebolletje.
Snadrem schreef:Nu wel.Kaplaars schreef:Ik heb in een dierenwinkel gewerkt waar ik hamsters verkocht, als docent dierverzorging waar ik instructie moest geven over het hanteren van hamsters. En toch heb ik nog nooit een hamster met mijn blote handen opgepakt.
Meer mensen die nu voor zich zien hoe Kaplaars met slabestek een hamster uit een aquarium met zaagsel vist?