Nog wat noten en pitten voor paard en mezelf
Dus mijn BF aankopen worden ook steeds iets meer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Morgen of overmorgen maar even passen!
  Morgen of overmorgen maar even passen!                                                         

ook nog wat vinted dingetjes onderweg, maar das niet echt BlackFriday.
 ook nog wat vinted dingetjes onderweg, maar das niet echt BlackFriday.  

Zo heb ik een mooi speedo en adidas badpak gescoord, enkele truien van oa. Vans en The Northface en dan enkele broeken van Ulla Popken. Heerlijke broeken overigens voor een maatje maar!
  Zo heb ik een mooi speedo en adidas badpak gescoord, enkele truien van oa. Vans en The Northface en dan enkele broeken van Ulla Popken. Heerlijke broeken overigens voor een maatje maar! 

dus goed geslaagd. Twijfel nog om vanavond een nieuwe Maya delorez outfit te scoren. Daar heb ik veel kleding van en vind het echt heel fijn.
 dus goed geslaagd. Twijfel nog om vanavond een nieuwe Maya delorez outfit te scoren. Daar heb ik veel kleding van en vind het echt heel fijn.                                                         

TessaxQuincy schreef:daantjuhhh schreef:Nike neem ik meestal in maat 40 terwijl ik andere merken vaak op 39 zit.
Dan hoop ik dat het past, m'n adidas is 37 1/3e maar heb ook nog schoenen van maat 36, Heb 37,5 gedaan nadat ik m'n voet opgemeten heb, 37 is er niet in die schoen anders had ik die gedaan.