Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Madelon schreef:Mijn vent valt echt mee als ik het zo lees.
Enige ergenispuntje wat ik echt heb is de vuile vaat niet meteen in de vaatwasser zetten maar gewoon er precies boven. Zijn excuus, ik heb nooit een vaatwasser gehad, ben er niet aan gewend. (klein detail, hij heeft er inmiddels 7 jaar wel eentje)
Fearn schreef:Ik vraag mij af of er ook andersom dingen zijn die vrouwen doen waar mannen zich aan irriteren(vast ook genoeg)
Xyris schreef:Ik ben juist degene die alles vergeet, mijn vriend is heel erg goed in non-verbaal communiceren kan ik je zeggen. Plakker dicht doen van vochtig toiletpapier, pleerolletje weg gooien, messen verkeerdom in het rekje. Hij zegt niks, kijkt me alleen maar strak aan of zorgt dat hij de fout corrigeert in mijn zichtveld
. Een andere manier van hem is om later via een appje te zeggen hoe blij iemand anders is met hoe hij wél heeft gedaan wat ik niét heb gedaan. Ik heb een subtiele vent
Sherivey schreef:Mijn vriend stapt er dus vrolijk langs/ overheen en zegt vervolgens als ik vraag waarom ie dat doet: "dat heb ik niet gezien".
Hoe dan??
koffiemok schreef:haha dit wordt een hilarisch maar volgens mij een herkenbaar topic voor veel van ons.
Mijn man vergeet dus aan de lopende band om keukenkastjes of lade dicht te doen. Soms staan er 3 tegelijk open en hij loopt dus gewoon zo de keuken uit.
Je zou je soms afvragen waarom we überhaupt nog deurtjes in de keuken hebben zitten. Voor je gevoel ben je elke dag minstens 10 deuren en lades aan het sluiten. Dit kan trouwens ook de pleedeur zijn.
Snap echt helemaal niets van dit gedrag, maar schijnt normaal te zijn voor mannen..