Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:27

corinep schreef:
Na heel veel doorvragen en ruzie maken bekende hij dat hij zich voordeed als 15 jarige jongen om met zulke jonge meisjes te kunnen chatten die hij leerde kennen op een website genaamd kindertent. Het meisje van die eerste foto had hij zichzelf laten zien op de webcam terwijl hij masturbeerde. Het 2e meisje wat al wat vrouwelijke vormen begon te krijgen werd hij niet opgewonden van dus bij haar heeft ie dat niet gedaan.

What the fiets. Ik mag hopen dat je de politie hebt gebeld?

Mariett
Blogger

Ik heb een hele hoop hele nare dingen gehoord van exen, maar denk niet dat die echt goed passen hier op het forum.

Wel een paar wat grappigere/meer onschuldige:

- Dit was met iemand die ik alleen heb gedate, was dus geen relatie. Hij vond het steeds heel raar dat ik 'mezelf' als achtergrond van mijn mobiel had. Hij heeft het hier echt vaak over gehad, heel vreemd. Mijn achtergrond is deze foto:
Afbeelding
Dus ja, vooral mijn paard die een heel knap trucje doet.

- Hij zei ook dat hij zéker wist dat ik ADHD heb en dat mijn twee beste vrienden me 'enabelen'. Als het mij niet lukt om mijn hoofd bij school te houden helpen mijn vrienden me door samen aan de slag te gaan, dat maakt het voor mij makkelijker. Ongezond/onhandig gedrag toestaan of aanmoedigen doen ze dus juist niet.

- Mijn tweede vriendje had ineens Tinder, daar was mijn nichtje achter gekomen toen ze hem tegen kwam. Met hele recente foto's ook nog, en een héél suggestieve/vieze bio erbij. Hij werd natuurlijk boos op mij toen ik hem erover vroeg, want hij had toen precies een examen waar hij me niet over had verteld en toen had hij weinig concentratie meer.

- Een tijdje terug kreeg ik een appje van iemand met wie ik al een jaar of drie/vier geen contact had gehad. Niks. Ik had zijn nummer niet eens meer opgeslagen. Hij vroeg me welke deodorant ik ook alweer gebruikte.

- Toen ik het uit maakte:
Ik: 'Ik heb gewoon het gevoel alsof ik je overal mee naar toe moet slepen.'
Hij: 'Maar we zijn nooit ergens heen gegaan samen'
Ik: '... ja precies.'

- Ik fotografeer, en dat is natuurlijk heel moeilijk. Mijn eerste en tweede vriendje hebben beide gezegd dat ik wel heel ijdel moest zijn, omdat ik zelfportretten maak. Die zelfportretten hebben me trouwens ontzettend geholpen met mijn onzekerheid :D

Al met al heb ik wat twijfelachtige keuzes in mannen gemaakt, ondertussen zit ik zelf wel véél beter in mijn vel en laat ik minder makkelijk over me heen lopen. Al is het nog steeds een leerproces :o

Urbanus

[***] schreef:
corinep schreef:
Na heel veel doorvragen en ruzie maken bekende hij dat hij zich voordeed als 15 jarige jongen om met zulke jonge meisjes te kunnen chatten die hij leerde kennen op een website genaamd kindertent. Het meisje van die eerste foto had hij zichzelf laten zien op de webcam terwijl hij masturbeerde. Het 2e meisje wat al wat vrouwelijke vormen begon te krijgen werd hij niet opgewonden van dus bij haar heeft ie dat niet gedaan.

Ja? Of dat je het je ouders hebt verteld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:29

Storm schreef:
Dat hij niet voor zijn 'eigen plezier' naar betaalde webcam meisjes keek en met ze chatte. Nee hoor, hij probeerde ze duidelijk te maken dat ze beter een échte baan konden zoeken... :')

Dit is echt de beste tot nu toe :')

Mijn ex is al herkent _O-

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:34

Pohhh veel verdrongen merk ik, met name m’n laatste was niet heel gezellig. O.a. Kleineren kon hij goed.
Zoals de opmerking ‘dat ik een arbeider ben’. (Ik ben mbo verpleegkundige en meneer had hbo gedaan, voelde zich heel wat dat hij ‘gestudeerd had’).
Ennn de klapper was nog wel dat hij mij eruit zou zetten en daar dreigde hij nog wel eens mee. (was zijn huis en hij wist dat ik niet 123 wat geregeld kon krijgen. Uiteindelijk een huur appartement geregeld en 1,5 maand m’n mond moeten houden om in 1 dag alles als een malle over te verhuizen :+ )

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:43

Toen ik het na anderhalf jaar uitmaakte omdat ik geen zin had om nog langer te wachten op iemand die nooit een relatie met me zou willen, stuurde hij me een gifje van hoe hij mijn tandenborstel in de prullenbak gooide.

Geen grap. De beste man was 29.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:44

Xyris schreef:
De mate van manipulatie hier in dit topic is wel erg zorgwekkend :/
En dan zijn dit de personen die zich aan zo'n manipulatieve relatie hebben weten te ontworstelen.
Zorgwekkender vind ik dat deze ex-en weer op zoek gaan naar een nieuw slachtoffer relatie. En aangezien het in hun ogen nooit aan hun ligt vrees ik dat er weinig verbetering zal zijn. Hooguit dat ze het nog beter weten te verpakken.

marleen_88

Re: Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:47

Ik had gehoopt op leuke, grappige verhalen. Ik schrik behoorlijk van alle ziekelijke exenacties hier. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:50

Maar laten we eerlijk zijn: Moest het zo leuk en grappig geweest zijn, waren ze dan jou ex? Je zult er hier en daar wel enkele tegen komen, maar vaak blijven de negatieve herinneringen langer hangen dan de positieve…

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:50

Ik schrik van de reacties!

Om een grappig verhaal te geven.
Ooit met mijn ex trein vertraging gehad dus hij vroeg: wil je wat drinken? Ik antwoorde met ja en hij liep naar de Ah. Komt hij terug met 1 biertje en ik keek verbaast. Zegt hij: ik vroeg alleen of je drinken wilde, niet dat ik het ging halen. Uuuuuh oké :') daarna vaker de grap gemaakt als je vroeg of ik het wilde of ik het dan daarna ook kreeg. Kon die niet hebben.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:53

Soepblik schreef:
Toen ik het na anderhalf jaar uitmaakte omdat ik geen zin had om nog langer te wachten op iemand die nooit een relatie met me zou willen, stuurde hij me een gifje van hoe hij mijn tandenborstel in de prullenbak gooide.

Maar als hij geen relatie met je wilde, hoe maak je het dan uit?

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:54

Helaas geen grappige ex verhalen want m’n exen waren niet grappig, m’n man daarentegen wel :') *\%/*

Caboby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:55

Ik volg even, heb wel wat grappige dingen, maar op mn mobiel is het veel typen. :')

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:58

corinep schreef:
Ik had gisteren ook wat getypt over een ex maar toch weer weggehaald. Na mij kreeg hij een relatie met een bokker dus vond het toch niet gepast.

Vraag mij altijd af dat die rare dingen komen door de combinatie van 2 personen of dat iemand gewoon nog fatsoen moet leren ofzo. Uiteindelijk belanden de meesten toch wel in een goede relatie denk ik? Of dat sommigen het nooit zullen leren.

In mijn geval was ik volgens mij al minstens nummer 3 of 4 die het om precies dezelfde reden als voorgaande uitmaakte :')
Dat realiseerde die zich tijdens de gesprekken ook wel. Om een dag later als een blad om een boom te zijn omgeslagen te zeggen dat ik mij liet beïnvloeden door mijn moeder en zij de reden was dat ik het uitgemaakt had. Mafkees.

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 10:59

Of de ex die geen geld had; indien hij mij om geld voor zn shag ging vragen wist ik dat het écht op was maar wel hele weekenden in het café zitten aan de drank en drugs. :')

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 11:03

secricible schreef:
Soepblik schreef:

Maar als hij geen relatie met je wilde, hoe maak je het dan uit?

Uitmaken meer als verbreken van aanmodderend iets van aantrekken en afstoten vanaf zijn kant. Ik was jong en naief; dan heb je soms wat minder snel door dat iemand je tijd en energie niet waard is. :Y)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 11:06

Mijn ex schold me uit voor prutsmuts en allerlei vergelijkbare namen :+ Omdat ik het uit had gemaakt en hij me een aantal weken later tegenkwam in de kroeg waar ik stond te praten. Blijkbaar had ik het uitgemaakt omdat ik met anderen naar bed wilde en niet omdat hij mij gewoon op plek 5 ofzo zette. Gewoon 3 uur te laat op komen dagen, helemaal niet op komen dagen, geen telefoontje of appje. Naast dat hij gewoon negeerde dat paard ingeslapen werd en ik enorm van slag was daardoor. Dagen ervoor niks gehoord, dag zelf niet en pas dagen later een appje met alles goed, lekker weer he? :=

Vervolgens wilde hij me terug, enorm smeken en toen weer uitschelden samen met zijn moeder ook nog. Leuk een volwassen vrouw tegen meisje van 19 die je blijft achtervolgen en je gered moet worden door vrienden.

Oh en dat ik als student voor hem en het gezin in totaal een paar honderd euro had voorgeschoten omdat ze allemaal krap zaten. Als in op zondag was er alleen beschimmeld brood te eten en je mocht absoluut niks uit de vriezer halen. Als we dan bij mij thuis wilden gaan eten ging die moeder door het lint.
Geld heb ik nooit terug gezien en nog problemen met mijn ouders door gehad. Was ook dom van mij, maar ik had verwacht dat zowel hij als die ouders het wel terug zouden betalen.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 11:08

Ellen_ov schreef:
Pohhh veel verdrongen merk ik, met name m’n laatste was niet heel gezellig. O.a. Kleineren kon hij goed.
Zoals de opmerking ‘dat ik een arbeider ben’. (Ik ben mbo verpleegkundige en meneer had hbo gedaan, voelde zich heel wat dat hij ‘gestudeerd had’).
Ennn de klapper was nog wel dat hij mij eruit zou zetten en daar dreigde hij nog wel eens mee. (was zijn huis en hij wist dat ik niet 123 wat geregeld kon krijgen. Uiteindelijk een huur appartement geregeld en 1,5 maand m’n mond moeten houden om in 1 dag alles als een malle over te verhuizen :+ )

Ik heb dat anders gehad...

Ik werkte 2 banen, hij alleen een uitkering en wilde ook niet werken.
Verder had hij een enorme p.ornoverslaving en was daar de hele dag wel mee bezig...

Ik was daar achtergekomen en meneer ging wel in therapie (hij deed wel meer dingen, had een heel dubbelleven bleek)

Ik kom laat in de avond thuis van werk. Ben nog niet eens binnen en ik kreeg bij de voordeur de melding dat ik kon vertrekken.

Had hij snel met zijn ouders geregeld dat zij hem gingen helpen met het betalen van de huur en al zn dure spullen vast verhuist naar zijn ouders. Want stel je voor dat ik ze zou pikken (waarom zou ik). Hij bleek het al langer gepland te hebben want hij had zijn duurdere schilderijen al omgewisseld voor zijn eigen geschilderde rommel. Onder het mom "ik wil wat anders voor de afwisseling". Zijn ouders wisten er van maar waren zo schijnheilig als de pest.

Maargoed ik kon in 1 dag vertrekken... zijn reden: Ik vroeg teveel van hem.

Ja daarom werk ik 2 banen en zit hij alleen maar met zichzelf te spelen thuis :+

Dezelfde avond mijn ouders gebeld. Die kwamen de volgende ochtend meteen mij en al mijn spullen halen.

Had dat rotjong de externe harde schijf, waar bestanden en fotos opstonden die van mij waren (familie kiekjes en van mijn diertjes etc). Natuurlijk vond meneer het niet belangrijk genoeg om die even langs te brengen. Ik was zo boos heb hem door de telefoon terug heb geschreeuwd. Ik wilde mijn bestanden, en snel, want ik wilde ook door met mijn leven.

Komt hij met zijn moeder want hij durfde niet alleen... volwassen vent heh :D

Hij had ook gewoon naaktfoto's van zijn ex (ex voor mij dus) bewaard als inspiratie en eventueel blackmail (moest hij van mij verwijderen, komop zeg)

Gelukkig heb en maak ik nooit zulke foto's, maar wilde wel graag mijn eigen bestanden terug.

Maargoed... zielig mannetje :+
Laatst bijgewerkt door Nientsje op 23-10-22 11:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 11:15

Moestuin schreef:
Maar laten we eerlijk zijn: Moest het zo leuk en grappig geweest zijn, waren ze dan jou ex?

Ja. Soms is iemand heel lief en grappig maar is de liefde gewoon op. Ik lees hier echt grenzeloze dingen waar mijn mond van open valt.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 11:27

[***] schreef:
corinep schreef:

Nee helaas niet. Ik was zo flabergasted en dacht heb ook geen bewijs ofzo. Wel nog zn harde schijf door een vriend van mij laten onderzoeken of hij die gesprekken terug kon vinden zodat er wel bewijs was. Weet ook niet eens of het strafbaar is wat hij deed? Heb zelf met dat meisje van 10 gesproken(met zijn medeweten) dat dat soort dingen echt niet ok zijn en dat ze het tegen haar ouders moest vertellen wat er gebeurt was.

Ik heb zijn beste vriendin een bericht gestuurd met het verhaal in de hoop dat zei hem in de gaten kon blijven houden en heb hem naar de huisarts gestuurd voor psychische hulp(hij dacht namelijk echt dat wat hij deed ok was, zijn vrienden floten op straat ook naar jonge meisjes). Hij zei dat hij dat ook daadwerkelijk gedaan had en toen heb ik het contact verbroken.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 11:28

Ja, dat is wel even wat anders ja. Raar versus mentale mishandeling.

Voorbeeld: ik heb het met een date (paar maanden gedate) 'uitgemaakt' omdat hij de banaan die hij 's ochtends in zijn havermout deed niet met een vork o.i.d. prakte, maar die banaan opkauwde en in z'n havermout terug spuugde :+ Was toch een grote factor in het afknapproces.

Maakt hem geen totale eikel natuurlijk, zoals veel van de abusive voorbeelden hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 11:32

Ik volg graag voor de grappige dingen.

Kan er zelf nu niet 123 1 bedenken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 11:34

BaileyMix schreef:
Ja, dat is wel even wat anders ja. Raar versus mentale mishandeling.

Voorbeeld: ik heb het met een date (paar maanden gedate) 'uitgemaakt' omdat hij de banaan die hij 's ochtends in zijn havermout deed niet met een vork o.i.d. prakte, maar die banaan opkauwde en in z'n havermout terug spuugde :+ Was toch een grote factor in het afknapproces.

Maakt hem geen totale eikel natuurlijk, zoals veel van de abusive voorbeelden hier.

Nooooooo _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 11:50

Ik lees dit topic ook met open mond... Als iemand die ervaring heeft met narcistisch misbruik, prijs ik me gelukkig dat mijn ex slechts wat moeite had met kiezen (en dat ook nog zonder vreemd te gaan!) en commitment. Mijn ouders zijn gelukkig ook zeer gezonde mensen...

Dus ik wil wel een luchtig berichtje doen over mijn ex....

Hij was destijds vrachtwagenmonteur, ik kwam terug van vakantie en hij zou twee dagen later op vakantie gaan zonder mij. Ik sliep bij hem, hij woonde nog bij zijn ouders en had zelf een éénpersoonsbed, zijn ouders waren op vakantie dus sliepen we in hun kamer.

Midden in de nacht werd ik wakker en vroeg hij aan mij of ik de zaklamp wilde pakken. Aangezien we niet vaak op de kamer van zijn ouders sliepen was ik echt even abuis en vroeg hem: "Huh? Waar ligt die dan?" En hij reageerde KRAAKHELDER: "Naast jou."
Dus ik voel naast het bed, maar geen zaklamp te vinden. Ik vraag nog eens of het echt naast het bed ligt en wederom zegt hij ja. Nog steeds kan ik niets vinden en vraag ik hem: "Maar waar heb je die zaklamp voor nodig dan?" "Ik moet even kijken of de carburateur goed ligt."

Hij wist er de volgende dag helemaal niks meer van :')

Zwaar irritant vond ik het trouwens dat hij als ringtone (welkom in 2008) Henk Wijngaard met Als een wals had... Tegenwoordig is dat nummer een sweet memory :P

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 11:51

Goner schreef:
Arethe schreef:
‘Dat jij je zo voelt door iets wat ik tegen je zeg is een keuze. Jij kiest ervoor om gekwetst te zijn/deze emoties toe te laten. Dit ligt niet aan mijn opmerking’

Deze herken ik zo erg. En als de situatie dan omgekeerd was dan MOEST ik sorry zeggen. Dat was sowieso heilig bij hem, want als je sorry zegt is alles opeens goed ofzo? Hij wilde ook altijd gelijk een sorry in plaats van even mij de tijd te gunnen om tot rust te komen, want als ik dat deed werd hij helemaal verdrietig want dan houd ik blijkbaar niet meer van hem. Zijn gevoelens waren altijd belangrijker dan de mijne (maar zo is hij ook in vriendschappelijke relaties).

Hij was nogal een manchild (en een rasechte narcist). Ik ben niet zo'n fysiek persoon en hij wel enorm, dus als ie dan een dag wat minder aan me had lopen hangen verdiende hij het toch wel om even samen het bed in te duiken?? >;) Als ik dan 'nee' zei werd ie opeens een soort kleuter die van mama geen snoepje mag hebben en dan maar stampvoetend blijft vragen waarom niet.

Dat zijn de twee meest slopende dingen geweest, maar goed daarvoor is het nu een ex. Echt de beste keuze ooit. :+

Wij hebben dezelfde ex gehad _/-\o_ :')