Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Melisjeee schreef:Mijn vriend heeft voor deze week de fastpass gewonnen om dus in te bellen in de show, enige jammere, we hebben nog geen idee wat het zou kunnen zijnen met de hints zijn we er ook nog niet helemaal uit in welke hoek we het moeten zoeken, dus als iemand ons in een goede richting wil helpen hoor ik het graag
Melisjeee schreef:Mijn vriend heeft voor deze week de fastpass gewonnen om dus in te bellen in de show, enige jammere, we hebben nog geen idee wat het zou kunnen zijnen met de hints zijn we er ook nog niet helemaal uit in welke hoek we het moeten zoeken, dus als iemand ons in een goede richting wil helpen hoor ik het graag
Fearn schreef:Krijgt diegene die jou de gouden tip geeft ook een aandeel?![]()
Ik zou het trouwens echt niet weten..
Art_Ificious schreef:Wat zijn de hints? Of waar vind je die
Een reis doe ik liever niet. Zou niet weten wie ik vragen moet om voor de paarden te zorgen al die tijd dat ik weg ben.
Art_Ificious schreef:Nope...
Ik kan zolang niet eens zonder henkreeg al heimwee naar mijn paarden en hond toen ik 1 week in Turkije zat in 2018
En pension is ook niet alles voor een paard wat gewend is 24/7 vrije keus te hebben tussen stal of weide.ik verdenk mijn draver ook van luchtzuigen op stal.
KarenQ schreef:Art_Ificious schreef:Nope...
Ik kan zolang niet eens zonder henkreeg al heimwee naar mijn paarden en hond toen ik 1 week in Turkije zat in 2018
En pension is ook niet alles voor een paard wat gewend is 24/7 vrije keus te hebben tussen stal of weide.ik verdenk mijn draver ook van luchtzuigen op stal.
Op reis samen met de paarden dan?![]()
Of is er nog een speciale workshop die je met ze wilt doen?
DuoPenotti schreef:Koeien drijven doen ze ook niet Nederland.
In Brunssum eens gezien, dat is voor jou ook niet zo ver weg.
En die man die in boer zoekt vrouw zat?
Dat was in Belgie ook in de buurt
idinn schreef:Ok.. ik heb het geluid niet gehoord, want ik luister geen radio. Maar wat zijn de hints? Misschien kan ik er een briljante brainfart op los laten waar iemand wat aan heeft