Ik ben 1.80m en besta vooral uit been: lengtemaat 36 en lange armen, maar een heel kort bovenlichaam. Wat op zich fijn is want ik vind die korte truien enzo helemaal niets, maar die zijn bij mij gewoon normale lengte
ik heb een smalle taille maar stevige dijen en grote billen. Hierdoor pas ik bijna nooit broeken tenzij er enorm veel stretch in zit. Heb er laatst 1 van Only gekocht die heel fijn zit en redelijk lang is! (Lengtemaat 34 maar I'll take it). Verder heb ik schoenmaat 41, wat volgens mij niet zo bijzonder is voor mijn lengte.
Qua stijl hou ik van wat alternatievere kleding, maar ik probeer daar altijd een semi nette draai aan te geven voor naar kantoor. Al hoef ok daar niet super netjes gekleed, maar wel wat netter dan in m'n weekenden zeg maar
Ik ga vanavond op m'n gemak even alles lezen hier!
En ook leuk geprijst.

Het is toch niet alsof er noemenswaardig veel 185+ dames te vinden zijn in de 55+ categorie en daar lijkt die kleding voor bedoeld
in tall versies lijken ze vaak alleen mouwen te verlengen ipv ook nog taille iets lager te laten zitten of uberhaupt op verhoudingen te letten. Daardoor staat het vaak meer als positiekleding en daar doe ik niet aan thanks
Mits je het kan hebben, ik hou er wel van om het classy te houden, ben zelf ook niet super dun en hou niet van ordinair.