Kaka schreef:Nu ben ik in vergelijking met sommige van jullie een ukkie met mijn 1.85, maar toch een tip voor de middellange tot lange dames: de broeken van Vanilia hebben vaak een flinke zoom, waardoor ze een eind uitgelegd kunnen worden. En ze hebben ook een inhouse naaiservice waar ze dat direct voor je doen tegen een kleine vergoeding (als je net als ik geen tijd vrij wil maken om dat zelf te doen, het is niet echt ingewikkeld). Ik heb geen aandelen.
Tip 2 voor de watersporters onder ons die ook graag een badpak dragen ipv een bikini, maar niet als een kameel rond willen lopen: Andie Swim, een Australisch merk, heeft ook langere versies van hun badpakken. Ik heb er ten lange leste maar een besteld (twijfel, twijfel, want ik vind het eigenlijk niet ethisch verantwoord om kleding zo'n eind te verschepen) en die is echt een stuk langer dan gemiddeld.
Verder ervaar ik niet echt issues met kleding. Ik koop vrijwel alles via Vinted, maar zelfs bij Franse merken kom ik tegenwoordig goed weg (Italiaans of Spaans niet) qua tops en jurkjes, dat was 10 jaar geleden wel anders. Bij de jurkjes van Rouje zit zelfs de taille bij mij op de juiste plek. Broeken blijven een gok en koop ik liever in een winkel.
Jij telt ook gewoon mee hoor
En ik ben dan een mede ukkie
Welke lengtemaat heb je? Dat vergelijk voor mij wat makkelijker, want Vanilia heeft wel leuke kleding...