purny schreef:Het wordt steeds triester
Ja precies, ze werken met meerdere prijzen en ik heb me aangemeld in de tijd van de lage prijs. Dat is past triest ja als ze dan een hogere prijs willen ontvangen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:purny schreef:Het wordt steeds triester
Ja precies, ze werken met meerdere prijzen en ik heb me aangemeld in de tijd van de lage prijs. Dat is past triest ja als ze dan een hogere prijs willen ontvangen.
Dagahra schreef:Wow sommige reageren gewoon puur zo kattig omdat Germie de ts! Zijn jullie nou trots op jullie zelf?
DuoPenotti schreef:Dagahra schreef:Wow sommige reageren gewoon puur zo kattig omdat Germie de ts! Zijn jullie nou trots op jullie zelf?
Dit...
En nee dat meteen 1 ster geven of mailen, niet mijn keuze.
Maar zo vol op Germie vliegen is precies hetzelfde doen als wat Germie met haar 1 ster en de mails doet.
Muurp schreef:Ik stap pas net in, maar de reacties zijn inderdaad soms wel wat bot.
Echter, volgens mij wordt er niet zozeer zo gereageerd op de inhoud van het verhaal (= staat TS in haar gelijk of niet), maar op haar gedrag.
Het gedrag wat zij laat zien richting de desbetreffende organisatie betuigd van weinig respect en volwassenheid...
DuoPenotti schreef:Dit...
En nee dat meteen 1 ster geven of mailen, niet mijn keuze.
Maar zo vol op Germie vliegen is precies hetzelfde doen als wat Germie met haar 1 ster en de mails doet.
DuoPenotti schreef:Ik kreeg het niet zo goed uitgelegd wat ik bedoelde.
Maar precies die zin wat jij nu schrijft is precies zoals ik het bedoelde.
Maar dan richting Germie, geen respect en volwassenheid.
DuoPenotti schreef:ja is dat aan ons?
En wat is onwenselijk?
Dat ze teleurgesteld is? Want dat vinden sommige al te ver gaan want ze had kunnen weten enz.
Daar begint het geen respect en onvolwassen gedrag al.
Kijk die 1 ster geven en nu mailen, niet mijn keuze.
Maar aan de andere kant, die sterren ligt zo'n groot dierenpark echt niet wakker van.
En als mensen lezen waar het over gaat ook niet want dat treft hen niet.
Muurp schreef:Maar TS mag best worden aangesproken op het moment dat zij onwenselijk gedrag laat zien.
Muurp schreef:De teleurstelling mag er zijn, ze mag zich ook best afvragen of het klopt wat zij doen.
Maar dit voelt voor mij als je gelijk willen krijgen, los van het feit óf je gelijk hebt. Het gaat niet alleen om de 1* review en de impact ervan, maar ook het blijven mailen, zelfs met meerdere e-mailadressen.
Het is gewoonweg niet wenselijk, en volgens mij schiet het z'n doel voorbij.
DuoPenotti schreef:als je een pup niet leert......
laat maar, lees je eigen zin die ik dik gedrukt had maar even nog een keer