Iemand in de paarden is absoluut een no-go voor mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muronia schreef:Jullie zochten allemaal geen partner die ook in de paarden zit denk ik dan? Of kwam je die ook tegen op zo'n dating app? Dat zou voor mij echt een harde eis zijn namelijk.
Muronia schreef:Jullie zochten allemaal geen partner die ook in de paarden zit denk ik dan? Of kwam je die ook tegen op zo'n dating app? Dat zou voor mij echt een harde eis zijn namelijk.
Muronia schreef:Waarom is dat gek Calipsolover? Uit mijn ervaring weet ik dat het uiteindelijk een breekpunt kan worden. Ik heb nu alle ruimte om verstandig te kiezen dus waarom zou ik dat niet doen?
Aranel schreef:Ik zou toch echt Tinder installeren TS, hoe makkelijk wil je het hebben?
Je komt daar uiteindelijk vast ook wel een leuke vent tegen hoor, niet iedereen is alleen maar uit op seks.
Of je kunt de modjes van bokt eens aan de mouw trekken of ze weer op 1 april bokt aan Tweakers kunnen koppelen net als 10 jaar geleden. Ik ben inmiddels getrouwd en heb 2 kinderen met degene aan wie ik toen gelinkt werd
Faelynn schreef:Mijn (toekomstig) partner hoeft ook echt niks met paarden te hebben, als die mijn hobby maar respecteert en dieren op zich wel leuk vind, aangezien ik altijd wel huisdieren zal hebben.
Ik struikel eerder over het punt dat ik veel bezig ben met plantaardig en duurzaam eten en leven, iemand die daar totaal niet mee bezig is heeft toch al snel een andere visie of kijk op veel dagelijkse dingen.
Maar kom ik dan eens een leuke vent tegen, zit die als een wilde een biefstuk weg te kluiven