Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Cayenne schreef:"Is dat een papegaai? Kan hij praten? Kan hij vliegen?"
Nee joh, het is een Flamingo en hij kan rolschaatsen. Oh en hij danst ook de Macarena!
Oh briljant
prompter schreef:Als ik antwoord op de vraag welke muziek ik leuk vind, en dan zeg ik o.a. Rammstein, dan volgt van jongeren vaak de vraag " ken jij die dan?"
Eh ja, het feit dat ik geboren ben in 1962 wil niet zeggen dat ik de hele dag naar opera's luister of zo, en bovendien scheel ik maar een paar maanden in leeftijd met de zanger volgens mij.
VillaNeusjes schreef:Oh je kan staan?? Waarom zit je in een rolstoel dan?
Ik zit in een rolstoel buiten de deur. Soms sta ik even op als ik iets moet hebben uit 't bovenste schap en me goed genoeg voel.. Maar mensen gaan er blijkbaar van uit dat als je in een rolstoel zit, je permanent verlamd bent... ( Ik heb EDS, als ik 10 stappen zet ligt m'n heup uit de kom. En een knie en enkel als ik pech heb )
Vervolgens (of los daarvan) denkt iedereen dat 't oké is om te vragen naar mijn medische dossier. Hetzij vanwege m'n rolstoel, of vanwege m'n assistentiehond in opleiding. Met nog grotere ogen als blijkt dat de hond opgeleid wordt voor mijzelf. En dan de nog verbazend vraag: oh kan dat "merk" ook? Zijn toch altijd labradors? Of "bent u blind?".