Wanneer staat de operatie gepland?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:wat een drama zeg. 6 weken met mooi weer nergens heen kunnen. Misschien kun je alvast een rolstoel lenen waardoor je een beetje zelf kunt verplaatsen al rollend.
Wanneer staat de operatie gepland?
Tazzey schreef:Och Michael wat rottig voor je dat je toch geopereerd moet worden, maar voor je het weet ben je weer op de been bij je geliefde knuffel paardjes. Ik mocht na anderhalve week mijn been alweer belasten. Veel sneller dan met alleen een gips behandeling.
Veel beterschap.
CoonArt schreef:Ja maar het stomme is van mij, ik had DIRECT terug moeten fietsen naar huis (dichterbij) dan verder naar werk (verderop!), dan had de leiding mij gelijk naar de HA/EHBO post kunnen sturen ipv dat ik het zelf uitstelde........ (en daar schaam ik mij dus een beetje voor, dit had al eerder behandeld kunnen worden ipv een week LATER naar de ha te gaan > ziekenhuis)
CoonArt schreef:Ja maar het stomme is van mij, ik had DIRECT terug moeten fietsen naar huis (dichterbij) dan verder naar werk (verderop!), dan had de leiding mij gelijk naar de HA/EHBO post kunnen sturen ipv dat ik het zelf uitstelde........ (en daar schaam ik mij dus een beetje voor, dit had al eerder behandeld kunnen worden ipv een week LATER naar de ha te gaan > ziekenhuis)