Welke bizarre dingen heb jij wél gedaan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Welke bizarre dingen heb jij wél gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 13:25

Wat heb ik een saai leven :(

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 13:29

Britta31 schreef:

Jij ook al :D

En ik ben er stiekem nog blij mee ook :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 13:31

Britta31 schreef:

Haha, ik ook hoor! Op mijn ene wilde ding dat weinig mensen hebben gedaan, houdt het bij mij ook op. Maar als ik sommige dingen lees, ben ik daar blij om. Een hoop dingen die ik niet hoef mee te maken... (reanimatie, dode mensen, dieren slachten....)

Palmboom95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:27

Niet iets 'heftigs' zoals sommige verhalen hier maar vooral een beetje dom en achteraf grappig.
Een onbekende man vroeg mij binnen om naar zijn puppies te komen kijken. Wat ik enthousiast deed. En ik was 20. Dit is dus hoe kinderen ontvoerd worden en ik ga als jongvolwassenen stug naar binnen; hij hoefde me niet echt over te halen :')
Hij had wel hele lieve puppies trouwens en daarna ben ik verder gegaan met mijn rondje wandelen _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:28

Palmboom95 schreef:
Niet iets 'heftigs' zoals sommige verhalen hier maar vooral een beetje dom en achteraf grappig.
Een onbekende man vroeg mij binnen om naar zijn puppies te komen kijken. Wat ik enthousiast deed. En ik was 20. Dit is dus hoe kinderen ontvoerd worden :')
Hij had wel hele lieve puppies trouwens en daarna ben ik verder gegaan met mijn rondje wandelen _O-

Jij wint het internet vandaag :=

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:30

Palmboom95 schreef:
Een onbekende man vroeg mij binnen om naar zijn puppies te komen kijken. Wat ik enthousiast deed. En ik was 20. Dit is dus hoe kinderen ontvoerd worden en ik ga als jongvolwassenen stug naar binnen; hij hoefde me niet echt over te halen :')

Ik vind dit echt geweldig, ga hier helemaal goed op.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:32

Ik was daar met 43 ook ingetuind! :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 21:43

LaPluche schreef:

Ik ook, maar op een gegeven moment kom je op een leeftijd dat ze je bij daglicht toch weer terugbrengen :P

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:24

Ook niet heftig, maar toch blij dat ik er heelhuids door ben gekomen

Vroeger ging ik altijd met een vriendin op stap, wij waren toen 16 of 17 en we mochten zeker geen alcohol drinken. Om dat 'op te lossen' gingen wij 's middags naar de supermarkt (alcohol was toen nog 16+) en kochten we allemaal flessen drank. Daarna liepen we naar een stuk verlaten grond tussen een MCdonalds en een snelweg en gingen we het hele zooitje begraven in de bosjes :+
Als we dan 's avonds rond een uurtje of 10 afgezet werden, liepen wij in korte jurkjes en hoge hakken een kilometer of wat naar dat veld, naast de snelweg, in het donker op zoek naar de drank. Om het daarna op te graven en leeg te drinken. Wij dachten toen echt dat dit de beste manier was en hebben dit best vaak gedaan :') o god wat een cringe :')

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:32

verootjoo schreef:
LaPluche schreef:

Ik ook, maar op een gegeven moment kom je op een leeftijd dat ze je bij daglicht toch weer terugbrengen :P

_O-

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 22:45

verootjoo schreef:
LaPluche schreef:

Verootjoo, you make my day

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 01:00

Ohja wat ik ook meegemaakt heb: wij gingen vroeger als gezin nog weleens uit eten bij een wat luxere shoarmazaak. Als mijn ouders dan aan de koffie gingen na het eten, kregen wij een paar euro en mochten wij (mijn broertje en ik) een deurtje verder bij McDonalds een McFlurry halen (die toen nog 1,75 kostte :$ ).

Eén keer is toen op een avond toen mijn broertje en ik daar onze McFlurry zaten te eten (ik schat zo'n 9 en 11 jaar ofzo), een overval gepleegd. Dat had toen echt heel veel impact op me.

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 16:14

- Meegedaan aan een gedichtenwedstrijd, en mijn gedicht werd geselecteerd om in een gedichtenbundel te komen.
- Op een heel groot koningsdag feest midden in een mosh-pit beland. Ik wist niet wat mij overkwam, en als je blijst staan, dan ben je de dag erna helemaal bont en blauw. :D
- Op mijn 16e in de zomervakantie (dus voor 2 maanden) in Canada verbleven en gewerkt als au pair.
- 112 gebeld voor een vriendinnetje die op buitenrit samen van haar paard was gekletterd en haar arm had gebroken (complexe breuk).
- Mijn schoonfamilie voor het eerst ontmoet op de bruiloft van mijn schoonzus (die kende ik wel al, nog eerder dan mijn vriend).
- Naar Sziget festival geweest, dit is een 7 daags (!) festival in Boedapest. Het was snikheet, wel heel veel gave optredens gezien. We gingen ook met de bus heen en terug, ik heb mij nog nooit zo belabberd gevoeld. Ik had helemaal oedeem benen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 16:35

Iedereen is wel naar Sziget geweest toch? :=

Paardenfan25

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 16:39

Voor stage als jong en naïef meisje bezoeken gebracht aan maxim security prisons en death row in VS. Mijn wereldbeeld was wel wat veranderd daarna :=
Laatst bijgewerkt door Paardenfan25 op 31-05-22 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 16:41

Urbanus schreef:
Iedereen is wel naar Sziget geweest toch? :=

Nee hoor. Ik met mijn saaie leven ben zelfs nog nooit naar een festival geweest en nog maar 2x naar een concert

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 16:44

Noooo. Boktmeeting op Lowlands volgend jaar?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 16:53

Ik heb in het ov een zakkenroller in actie keihard gebitchslapped... Mijn hand deed er zeer van :'). Ook heb ik om 9.00 in de ochtend kroketten weg gehapt in de febo fabriek.

Niet bizar, wel bijzonder; een rondleiding gekregen in een van binnen gestripte 747 (dacht ik). Overal tussen de bedrading door en de rustruimte van de stewardessen bekeken. Wat een inimini hol.

Oh en ik heb een binnenlandse vlucht gehad in Cuba in zo'n oud proppelor vliegtuig waar de airco stuk was. Eenmaal geland was de buiten temperatuur van 35 graden heerlijk verkoelend en de stewardessen deden een schietgebedje. Een paar jaar later is dat vliegtuig neergestort. Ik heb overigens op 3 vluchten gezeten waarvan het vluchtnummer later is neergestort. Daar over nadenken is ook best bizar.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 16:54

Nope geen Sziget en ook geen behoefte.

112 heb ik dan wel weer gebeld bij een heterdaad van 3 inbrekers waar ik oog in oog mee stond..
Maar dat valt voor mij dan weer niet onder bizar en ook verwacht dat wel te doen.

En 2 brandweer wagens met toeters en bellen naar huis gestuurd en de hele technische dienst op zijn mieter gegeven dat ze hun rommel op orde moeten hebben aan installaties die een brandmelding doorschakelen.

Enkele mensen mee begeleid, onder dwang, naar de Paaz en separeerruimte.

Een stoffelijk overschot in het mortuarium mee helpen verplaatsen naar de obductietafel omdat de tillift het niet deed.

Een stoffelijk overschot mee gegeven met de politie die het naar het NFI brachten.
Dit inclusief ondertekenen van papieren.

Politie gebeld voor een dode koe in de berm. Die er daarna nog dagen lag.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 17:46

Tja, dat is dan ook weer zoiets... Ik ben wel ooit een keer op een festival geweest, maar niet zo vaak als mijn omgeving. In 2004, op Open Flair midden in Duitsland. Waarschijnlijk was ik daar de enige Nederlander. Daar heb ik nog Wir Sind Helden gezien voordat ze beroemd werden.

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 18:03

Als 16 jarige ooit eens stiekem op een paard van de Horse guards in London gezeten :o
Was met de examenreis met een ander meisje in een kroeg daartegenover beland (braaf aan de cola etc), en toen werden we door 3 wat oudere jongens aangesproken. Die bleken bij de horse guards te werken. Als paardenmeisje wil je dan wel een rondleiding daar als ze het voorstellen :D
Is al ruim 16 jaar geleden en weet het nog steeds heel goed. 1 van onze docenten was stiekem erg jaloers haha.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 18:10

Sziget, andere festivals en moshpits zijn heel lang onderdeel van mijn dagelijks leven geweest :))
Sinds ik mijn enkelbanden gescheurd heb in een moshpit, probeer ik er altijd wel een beetje uit te blijven. Mijn vriend springt er regelmatig vol overgave in :D

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 18:19

Ik heb met een walvishaai gesnorkeld in Mozambique.

Een bush walk gedaan met een half wilde cheetah die zelf zijn eten bij elkaar jaagde, maar je ook kon aaien als hij ging liggen. Wat ik ook gedaan heb.

Overnacht in de hoogste kroeg van Afrika met mijn vriend en zusje als enige gasten die nacht.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 18:19

Mijn leven is zo saai vergeleken bij dat van jullie. _O-

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 18:23

Urbanus schreef:
Noooo. Boktmeeting op Lowlands volgend jaar?

Nope, Lowlands trekt mij echt totaal niet