Nog nooit in een achtbaan geweest. En ben ik ook niet van plan
marleen_88
Geplaatst: 27-05-22 10:18
_Karlijn schreef:
Nog nooit in een achtbaan geweest. En ben ik ook niet van plan
Ik dinsdag nog in Duinrell. Ben nu nog stijf.
Rivendell
Geplaatst: 27-05-22 21:24
Kinderen krijgen. Nooit gedaan, zal ook niet gebeuren
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 27-05-22 21:33
Avalanche schreef:
Denk ik ook niet, maar het lijkt me echt mega leuk
Is het. Als je ooit de kans krijgt zorgen dat er nog een beetje in je fles zit wanneer de rest zijn fles al leeg heeft en dan het meest nietsvermoedende slachtoffer de koude cider achterin de nek kappen.
En; De flessen zijn veelal al voorgeschut, zie je de persoon naast je schudden doe dat dan ook even en maak het ijzertje al los maar houd je hand wel op de dop. Als je daar nog mee moet beginnen zodra je "mag" kan ik je verzekeren dat je zo ongeveer blind bent voor je iemand kan etteren.
Wat ik nog nooit gedaan heb: Kinderen krijgen of in het algemeen echt interactie hebben met kinderen. Vind ik ook prima zo. Nooit gerookt, geen drugs. Nog nooit zelf met een scooter gereden, achterop gezeten wel maar niet zelf. Motorrijden lijkt mij echt het einde maar vind het tegelijk dood eng dus gaat er ook nooit van komen vrees ik.
Ik heb nog nooit echt een paard gekocht... Kwa algemeen leven misschien niet zo raar maar gezien het feit dat ik meerdere paarden in eigendom gehad heb wel. Beetje awkward altijd als mensen mij raad vragen betreffende het kopen van een paard omdat ze weten dat ik een kleine kudde gehad heb en ik dan moet toegeven dat ik nog nooit echt een paard gekocht heb. Ik zou niet weten hoe ik aan zo'n zoektocht moet beginnen. Als ik mijn leven kon redden door je te zeggen waar je een paard kan kopen hier in de omgeving zou ik alleen kunnen hopen dat "online handelssites" een geldig antwoord is.
Tooske
Geplaatst: 27-05-22 21:44
princequillo schreef:
Nog nooit op reis geweest voor vakantie. Of gevlogen
- een volledig glas alcohol gedronken - dronken geweest - gerookt - drugs gebruikt - een ongecompliceerde relatie gehad - echt ruzie gemaakt met een leeftijdsgenoot - op een all-invakantie geweest
Tot vorige week had ik gezegd: een gaatje gehad bij de tandarts (hoewel dat niet echt iets is dat je 'doet'). Vet trots op, want ik word dit jaar 30. Maar nu ging ik deze week voor het eerst (na mijn verhuizing) naar een nieuwe tandarts, 4 gaatjes....
Ik ben echt een kind van de jaren ´60. Veel redelijk ruige dingen wel gedaan in mijn jeugd. Nooit drugs gebruikt trouwens, als je roken niet meetelt. Veel gevlogen en best verre reizen. Geëmigreerd ook. Ook koeien gemolken, schapen en koeien verlost (bevallingen) en dat soort dingen die niet iedereen gedaan zal hebben. Eigenlijk best veel wél, als ik het rijtje overal zo lees.
Niet: - ook die Harry Potter films/boeken, geen Netflix ook - nooit iets gebroken of gips gehad - geen tattoo´s, ga ik ook echt niet doen - gescheiden (wel weduwe geworden)
Een topic van bijzondere dingen die je wel meegemaakt hebt is ook leuk - ik hou er altijd een lijstje van bij voor als ik me slecht voel
Ik heb trouwens ook nog nooit: - me in het openbare leven vertoond met meer dan mascara en/of lippenstift - mijn haar geverfd
kwita
Geplaatst: 28-05-22 08:40
vliegen met de vliegmachine en Nieuw- Zeeland bezocht! Optreden als Solo zangeres....daar droom ik echt al van sinds mijn 13e
Verder zou ik nog wel eens een kinderboek willen schrijven en een boek voor dementerenden ontwerpen... .
Ook zou ik graag een mooi vloerkleed willen tuften, maar met name de tijd houd me tegen!
Niet veel spannends eigenlijk...maar toch wel iets om mee aan de slag te gaan
Billy
Geplaatst: 28-05-22 08:46
Drugs gebruikt Dronken geweest Cruise gemaakt Lord of the Rings gekeken Game of Thrones gekeken. Een keer per ongeluk in gezapt, binnen 3 min weer weggezapt omdat het walgelijk was...
Ik heb nog nooit een duur ticket gekocht voor een concert van mijn favoriete artiest(en). Ik weet niet, maar ik vind dat het niet waard of zo, vind het prima om gewoon de muziek te luisteren
En ook nooit grote bedragen uitgegeven voor dingen als een designer tas/kleding of zo, vind ik ook zonde. Zou nooit iets als Chanel/Gucci/Prada oid kopen.
Er is niet veel wat ik niet gedaan heb of zo, ben een adrenaline junk en hou van uitproberen, maar niet alles doe ik.. Dus ja, gebruik af en toe recreatief een boostertje en rook dagelijks een jointje. -Maar ik heb nog nooit parachute gesprongen of gewingsurfed ( staat wel hoog op mijn lijstje, maar met mijn 50+ zal dat er nooit meer van komen denk ik ) -ben nog nooit vreemd gegaan -Ben nog nooit, tot mijn erg grote spijt, naar George Michael of Depeche Mode geweest. Helaas gaat dat ook nooit meer gebeuren. -Een veulen gefokt. -Naar een swingersparty geweest, wel vaak genoeg voor uitgenodigd. Maar neuh, not my cup of tea -Ben nog nooit oma geworden. Kan wel, maar gelukkig wachten ze nog even. -Een wereldreis gemaakt. -Meegedaan met een hype, omdat iedereen het doet. -Nog nooit naar de Toppers of andere pulp geweest, of naar Gooise Vrouwen gekeken, Saskia Noort gelezen
Damn, bij veel waar ik op kom denk ik van oh, dat heb ik wel eens gedaan of van geproefd. Dus ook mijn lijstje met wat heb je wel gedaan is langer dan het lijstje wat heb je niet gedaan. Je leeft maar een keer, dus moet je er ook het maximale uithalen, zolang dat goed voelt.
Nog nooit… koffie gedronken, in totaal mijn hele leven bij elkaar meer dan 1 slok alcohol gedronken (dat was een ongelukje, bleek in een chocolade- achtig dessert te zitten?!), gerookt, drugs in welke vorm dan ook etc.
Nooit geleerd make-up te gebruiken, haar verven, permanenten, whatever, allemaal nope.
Ook nooit een paard of pony willen hebben, trouwens.
Ik ben/heb nog nooit: * betaald werk gedaan, buiten wat l*llige dingetjes (Wajonger; alsjeblieft geen discussie verder. Ik doe wel vrijwilligerswerk en dat doe ik met toewijding) * buiten Europa geweest (ook niet van plan, hoe mooi de wereld ook is: vliegen is megavervuilend) * autorijles gehad (interesseert me niet) * samengewoond (überhaupt maar één relatie, en dat is láng geleden) * een onenightstand gehad (misschien wordt het op mijn leeftijd tijd om die wens los te laten) * Game of Thrones gekeken, of Boer zoekt vrouw, of Heel Holland bakt * uit eigen beweging naar de bioscoop gegaan (films boeien me amper, weinige keren dat ik ging lag het initiatief bij de ander) * Steen-schaar-papier gedaan * Op buitenrit gegaan (goed, mijn omgeving rijdt over het algemeen helemaal niet, maar tussen paardenmensen valt dat op) * me laten piercen of tatoeëren * xtc gebruikt (wel veel gezopen en af en toe geblowd) * leren dansen (dat lijkt me oprecht leuk) * een boek van De Griezelbus gelezen (iedereen van mijn leeftijd deed dat rond 1995) * een huisdier gehad * een appje verstuurd (anno 2022 gebruik ik nog altijd sms) * een sudoku gedaan * beschikt over een oven of een diepvries (en ik mis geen van beide!) * op een vrijgezellenfeestje geweest (ik heb maar een paar vrienden en die wonen wel samen maar trouwen niet)
Edit: verder lees ik hier een hoop dingen die ik bijna nooit gedaan heb: roken, in een achtbaan zitten, koffie drinken (gád-verredamme!). Maar ja, dan wordt het lijstje helemaal eindeloos...