Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Hier anders wel iig, alhoewel alle "ouderen" er heilig van overtuigd zijn dat; "dat doen ze hier niet"....Punz schreef:Los van drugs: Ik zou het ook echt niet fijn vinden als mijn kleuter op school ergens een een flesje etherische olie kan weg pakken. Dat kan bij inname gewoon domweg giftig zijn.
En ik weet natuurlijk niet waar dit kind nog meer geweest is behalve thuis en op school, maar ik zou toch in ieder geval samen met school echt willen uitsluiten dat het niet daar vandaan komt
corinep schreef:Ik vind het een stuk logischer klinken dat een hangjongere/drugsgebruiker dit per ongeluk heeft laten vallen op het schoolplein en hij het daar gevonden heeft dan dat het een flesje etherische oliën zou zijn die al bij aankoop van de broek in de broekzak zat![]()
Jongetjes van 4 kunnen soms goed jokkebrokken, zeker als ze het gevoel hebben dat iets eigenlijk niet mag/goed is.
AaronYve schreef:Ik vind het eerder vreemd dat er zo laconiek over gedaan wordt.
Verschil van mening ipv paranoia of moet tegenwoordig alles in hokjes en kunnen we nergens meer overpraten als er een andere mening is. Is geen vraag trouwens.