Dat is best veel hoor

Dan moet je al een met 2 accu's nemen ofzo.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JenniferU schreef:Kitty_ schreef:Ik heb sinds 2 jaar een NIU N1 S en hij gaat bijna de 10000 km halen. Actieradius in sportstand is 60 km. Heb hem op laten voeren qua snelheid maar merk dat dit na 2 jaar wel iets terug zakt. Heb onderweg wel vaak vloekende wandelaars en fietsers die zich rot schrikken als ik voorbij gereden kom, omdat ze mij niet aan horen komen. Zelf hou ik daar wel rekening mee
Oja en je kunt er prima een kerstboom mee vervoeren
Wat houdt sportstand in?
Oscar schreef:@Jennifer: i
k ben een enorme koukleum en 'scooter' en 'winter' gaan voor mij niet altijd samen. Dat is denk ik wel iets om even rekening mee te houden. Op een scooter krijg je het snel koud.
Sure_lee schreef:Gefeliciteerd!
Wat is de levertijd?
Beenkleed is inderdaad erg fijn voor de winter!
En klinkt echt als een hele fijne oplossing voor jou. En voor nood een auto achter de hand van je moeder is natuurlijk erg fijn.
Faelynn schreef:Sure_lee schreef:Gefeliciteerd!
Wat is de levertijd?
Beenkleed is inderdaad erg fijn voor de winter!
En klinkt echt als een hele fijne oplossing voor jou. En voor nood een auto achter de hand van je moeder is natuurlijk erg fijn.
Dankjewel![]()
Hij word als het goed is met 1 tot 2 weken geleverd.
Precies, bij nood kan ik altijd de auto pakken, dus die gedachten is fijn
JenniferU schreef:Oscar schreef:@Jennifer: i
k ben een enorme koukleum en 'scooter' en 'winter' gaan voor mij niet altijd samen. Dat is denk ik wel iets om even rekening mee te houden. Op een scooter krijg je het snel koud.
Ik heb pas sinds aug vorig jaar mijn rijbewijs (ben nu 34) en daarvoor altijd op de fiets of brommer naar stal gegaan. Ik wil met daglicht op de escooter/ebike en als het donker is kan ik uitwijken naar de auto van mijn vriend. Zomers zal ik dus 4 dagen huis-werk-stal(42km) doen en in de winter wordt het 2 dagen auto naar stal en 2 dagen scooter.
Oscar schreef:
FrNo schreef:Josien_ schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met zowel een elektrische scooter als een elektrische fiets?
Ik wil mijn auto eruit doen en een van de twee terugkopen, maar ik twijfel nog.
Vooralsnog lijkt een fiets meer voordelen te hebben, maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik niet bekend ben met elektrische scooters.
Een E speed pedelec zit er tussen. Misschien een optie voor sommige mensen. Dit is een electrische fiets, die tot 45 km /uur kan en mag. Volgens de wet valt dit onder bromfiets, dus met een geel kentekenplaat. En een goedgekeurde helm is verplicht. (er zijn fietshelmen die wat meer verstevigd zijn.
Omdat je wel trapt, blijf je iets warmer dan wanneer je stil zit op een scooter.