Wat is het meest vieze wat je ooit dacht op te eten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Re: Wat is het meest vieze wat je ooit dacht op te eten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 12:27

Chocolademelk die echt ver ver over de datum was, en ook al even open stond. Zag m staan, wilde slok nemen recht uit t pak :r

Toen ik m leeg gooide kwamen er allemaal stukjes uit en wat groens :r is nu 5 jaar geleden, maar proef het nog

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 12:30

XxLiEsJuHhxX schreef:
No brainer voor mij..

andouillette (mensen met een zwakke maag, zoek het niet op)

Mijn schoonouders vinden het erg lekker, ik dacht ik probeer het wel maar heb er nog dagen kotsnijgingen van gehad.

Dat is inderdaad echt zo goor...
Mijn vriend had het een keer per ongeluk besteld in een restaurant in Bretagne. Ons Frans is niet zo goed, en hij zag een worst op de menukaart staan met Dijonnaise saus, what could go wrong? De warme variant lijkt op een braadworst en zo rook het ook. Mijn vriend nam een hap en zei: dit kan ik echt niet eten. Ik dacht dat hij zich aanstelde, dat het nooit zo erg kon zijn want het rook best lekker. Dus ik neem een groot stuk... Ik zat met tranen in mijn ogen, wist niet of ik het uit moest spugen of door kon slikken. Uiteindelijk toch doorgeslikt en veel spijt van gehad. Elk boertje wat ik liet smaakte ernaar en dagen later dacht ik het nog steeds af en toe te ruiken :r

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 12:33

Balenciaga schreef:
Op een feestje stond een schaaltje M&M’s op tafel. Ik pak een handje en stop deze in mijn mond.
Bleken het alleen geen M&M’s te zijn maar Skittles |(
Vind Skittles ook gewoon lekker maar het is zo goor wanneer je overtuigd bent dat het M&M’s zijn :')

Je kan er ook een leuke 1 aprilgrap mee uithalen :j
Afbeelding

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 12:42

Ik heb laatst nog vier theelepels cayennepeper in plaats van paprikapoeder in de chili gegooid :') Dat hoefde ik niet te proeven, alleen al boven de pan staan leverde tranende ogen en een hoestbui op, alle ramen moesten open _O-
Verder at ik een keer muesli met yoghurt, nam een hap en de yoghurt smaakte naar kaas :r Dat was zo vies, heb echt nog een tijd alle yoghurt gewantrouwd :')
En ik heb een keer een nagel gevonden in m'n eierkoek. Ik voelde opeens iets hards :r Alles uitgespuugd en teruggegaan naar de winkel. Ik mocht een nieuw pak eierkoeken, maar ze begreep ook wel dat ik dat niet wilde :+ Wel m'n geld teruggekregen en een bos bloemen gehad.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 12:46

Een aantal jaren geleden gingen we met pasen brunchen bij een vriendin. Ze had van die ragoutbakjes met kippenragout gemaakt.
We zaten met zijn allen te eten, maar die bakjes smaakten zo raar en chemisch..
Zij op de verpakking kijken, waren ze echt al máánden over de datum.
We hebben er allemaal last van onze maag van gehad de rest van de dag.
En ik heb nooit meer ragout gegeten sindsdien. Ik kan me de smaak precies nog herinneren.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 12:47

Het was wel eetbaar, maar een kaassoesje eten in de veronderstelling dat het een slagroomsoesje is is ook echt :r

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 12:50

Stybba schreef:
XxLiEsJuHhxX schreef:
No brainer voor mij..

andouillette (mensen met een zwakke maag, zoek het niet op)

Mijn schoonouders vinden het erg lekker, ik dacht ik probeer het wel maar heb er nog dagen kotsnijgingen van gehad.

Dat is inderdaad echt zo goor...
Mijn vriend had het een keer per ongeluk besteld in een restaurant in Bretagne. Ons Frans is niet zo goed, en hij zag een worst op de menukaart staan met Dijonnaise saus, what could go wrong? De warme variant lijkt op een braadworst en zo rook het ook. Mijn vriend nam een hap en zei: dit kan ik echt niet eten. Ik dacht dat hij zich aanstelde, dat het nooit zo erg kon zijn want het rook best lekker. Dus ik neem een groot stuk... Ik zat met tranen in mijn ogen, wist niet of ik het uit moest spugen of door kon slikken. Uiteindelijk toch doorgeslikt en veel spijt van gehad. Elk boertje wat ik liet smaakte ernaar en dagen later dacht ik het nog steeds af en toe te ruiken :r

Ohww hell, Zo zat ik ook met mijn 1e hap, ik heb hem uiteindelijk toch half opgegeten (met een halve fles ketchup), het ruikt inderdaad wel lekker maar damn noooooooooit meer. Mijn schoonouders eten het nog regelmatig als ze hier zijn maar ik en mijn vriend krijgen dan wat anders.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 12:57

Bij de griek een zwarte plastic handschoen in mijn tonijnsalade.
Ik vond het al vreemd dat er spinazi in een tonijnsalade zat, toen ik het met de vork eruit haalde was het dus een gebruikte handschoen. :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 13:00

De eerste en laatste keer dat ik iets van mijn zoontje zijn handen op at. We aten salade, met o.a. komkommer en er zat wat groens op zijn handen toen we klaar waren met eten. Nou, komkommer HOORT NIET ZOUT TE SMAKEN.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 13:02

Ik zat met mijn vriend voor het eerst op bezoek bij mijn stiefvader. Toen ik een broodje kruidenboter wilde pakken kreeg ik een harde schop onder tafel van mijn vriend. De broodjes bewogen :x
Was ook een lekkere kennismaking _O-

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 13:06

Spinnenwater -O-

Ja, echt..
Blijkbaar zat er een spin in het flesje dat ik vulde en meenam in de auto. Toen ik na een paar uur blind een slok nam, voelde ik wat tegen m'n mond aan komen dus ik kijk.. Zit er een grote hooiwagen in #) en ik ben al zo bang voor spinnen :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 13:16

Daan13 schreef:
Een stukje gebakken vlees maar het was een gebakken knoflookteen...

Best heavy als je denkt dat het een lekker stukje vlees is _O-

Ik dacht ook een krieltje te pakken maar was een grote teen knoflook in de krieltjes.

Ook heb ik ooit op mijn bijbaan een taart terug gekregen van een klant. Daar was een gelei kwast in terecht gekomen (wordt gebruikt om gelei op vruchtentaart te doen) Toen ze hem aansneden zagen ze de haartjes van de kwast en dachten dat er een dood beest in zat. Super slordig maar gelukkig was het een schone kwast.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 13:16

Wat een bizarre dingen komen hier voorbij :')

Ik had eens mijn Dopper schoongemaakt met schoonmaakazijn- maar het had natuurazijn moeten zijn. Toen ik er (zelfs na omspoelen etc) water uit had gedronken, ben ik die nacht behoorlijk ziek geweest. Leek net alsof ik gif zat uit te spugen.. %)

Dus.. ook een belangrijke waarschuwing bij deze :D

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 13:19

Wat ik dacht gemorste hagelslag. Bleek het in werkelijkheid te gaan om échte muizenstr*nt. := :r :r :r

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 13:21

sevke schreef:
Wat ik dacht gemorste hagelslag. Bleek het in werkelijkheid te gaan om échte muizenstr*nt. := :r :r :r

O mijn god :oo :oo :r Dat lijkt inderdaad wel op hagelslag.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 13:49

Mijn oudste broer zag ooit groene zeep voor honing aan :D

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 14:00

Een wesp :+

Ik at een koekje en dat dipte ik in mijn thee. Daarna dronk ik de thee op en onderin zat een hard stukje. In de veronderstelling dat het een stukje van het koekje was beet ik op een... WESP. Gelukkig was ie dood. Ik weet nu wel hoe wesp smaakt; bitter :r

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 15:32

Mijn man ... reuzengarnalen. Met schaal en staart. Hij vond het wel vervelend dat het zo vast zat tussen zijn tanden :') .

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 15:44

Gem schreef:
Mijn man ... reuzengarnalen. Met schaal en staart. Hij vond het wel vervelend dat het zo vast zat tussen zijn tanden :') .

Nu moet ik gelijk aan de Fruits-de-Mer scène uit Mr. Bean's Holiday denken. _O-

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 16:14

Haha dit topic maakt mijn dag goed!

Als klein kind was ik dol op slakken, verzamelde ze braaf én ik heb er dus wel eens een in mijn mond gestopt, tot grote horror van mijn broer en zussen.

En ik heb in mijn studentenhuis wel eens gedachteloos wat ik dacht dat een kruimel was uit een bestekla gepakt en pas toen het mijn tong raakte drong het door dat het een pissebed was %)

Tot slot waren we een paar jaar terug met de motoren naar Noorwegen. Ik had nog zo’n mooi multipurpose brandertje en dacht die trip op benzine te gaan koken. Bleek dat ik de verkeerde aansluiting bij me had, en dat we dus helemaal niks konden koken behalve als we vuur hadden gemaakt. Lekker joh, rauwe verse pasta en koude bonen in tomaten saus. Als kers op de taart is de benzine die we daarvoor mee hadden gaan lekken. En ondanks dat al het eten in vaak dubbele waterdichte zakken in dus koffer zat smaakte alles naar benzine, zó goor. Ik las hierboven over bepaalde boertjes, wij hadden toen dagenlang benzine boertjes :')

Love2sk8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 16:41

Wat een leuke reacties komen hier voorbij!

Ik heb ooit een Filipijnse lekkernij moeten eten om er echt bij te horen. Niet echt natuurlijk, maar wel een toffe(?) ervaring om zo mee te doen met de collega's van daar. Het gerechtje was namelijk een doorgekookt ei met bijna volgroeid kuiken erin, en die eet je dus met botjes en al op. Kraakt dus ontzettend en het was echt een eenmalig iets voor mij. Thuis vind ik eigeel al niet bepaald lekker en sinds mijn 5e at ik vegetarisch. Dat dat de juiste keuze is werd na die ervaring alleen maar bevestigd :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 17:05

Eigeel is niet het kuiken he ;)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 17:10

Love2sk8 schreef:
Wat een leuke reacties komen hier voorbij!

Ik heb ooit een Filipijnse lekkernij moeten eten om er echt bij te horen. Niet echt natuurlijk, maar wel een toffe(?) ervaring om zo mee te doen met de collega's van daar. Het gerechtje was namelijk een doorgekookt ei met bijna volgroeid kuiken erin, en die eet je dus met botjes en al op. Kraakt dus ontzettend en het was echt een eenmalig iets voor mij. Thuis vind ik eigeel al niet bepaald lekker en sinds mijn 5e at ik vegetarisch. Dat dat de juiste keuze is werd na die ervaring alleen maar bevestigd :+

Oooooh, dit was ooit bij de eetproef van Expeditie Robinson en toen heb al ik moeten kokhalzen ;(

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 17:13

Wat een hilarisch topic _O- Hardop gelachen.
Eigenwijs als ik ben toch de andouillette opgezocht. Wat goor :')

Kennis van mij heeft ook ooit wel eens (per ongeluk want niet verwacht) een hap van een gekookt ei genomen waar dus een bijna volgroeid kuiken in bleek te zitten %)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 17:16

Er zat ooit een mini kikkertje in mijn maaltijdsalade en ik had al best wat sla op... Ik ben al sinds mijn 10e vegetarisch dus daar was ik niet zo blij mee. Het dode kikkertje zelf was nog intact maar het idee dat die daar al dagen in de sla lag te marineren %) ...