Toen ik m leeg gooide kwamen er allemaal stukjes uit en wat groens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxLiEsJuHhxX schreef:No brainer voor mij..
andouillette (mensen met een zwakke maag, zoek het niet op)
Mijn schoonouders vinden het erg lekker, ik dacht ik probeer het wel maar heb er nog dagen kotsnijgingen van gehad.
Balenciaga schreef:Op een feestje stond een schaaltje M&M’s op tafel. Ik pak een handje en stop deze in mijn mond.
Bleken het alleen geen M&M’s te zijn maar Skittles![]()
Vind Skittles ook gewoon lekker maar het is zo goor wanneer je overtuigd bent dat het M&M’s zijn
Stybba schreef:XxLiEsJuHhxX schreef:No brainer voor mij..
andouillette (mensen met een zwakke maag, zoek het niet op)
Mijn schoonouders vinden het erg lekker, ik dacht ik probeer het wel maar heb er nog dagen kotsnijgingen van gehad.
Dat is inderdaad echt zo goor...
Mijn vriend had het een keer per ongeluk besteld in een restaurant in Bretagne. Ons Frans is niet zo goed, en hij zag een worst op de menukaart staan met Dijonnaise saus, what could go wrong? De warme variant lijkt op een braadworst en zo rook het ook. Mijn vriend nam een hap en zei: dit kan ik echt niet eten. Ik dacht dat hij zich aanstelde, dat het nooit zo erg kon zijn want het rook best lekker. Dus ik neem een groot stuk... Ik zat met tranen in mijn ogen, wist niet of ik het uit moest spugen of door kon slikken. Uiteindelijk toch doorgeslikt en veel spijt van gehad. Elk boertje wat ik liet smaakte ernaar en dagen later dacht ik het nog steeds af en toe te ruiken
Daan13 schreef:Een stukje gebakken vlees maar het was een gebakken knoflookteen...
Best heavy als je denkt dat het een lekker stukje vlees is
Love2sk8 schreef:Wat een leuke reacties komen hier voorbij!
Ik heb ooit een Filipijnse lekkernij moeten eten om er echt bij te horen. Niet echt natuurlijk, maar wel een toffe(?) ervaring om zo mee te doen met de collega's van daar. Het gerechtje was namelijk een doorgekookt ei met bijna volgroeid kuiken erin, en die eet je dus met botjes en al op. Kraakt dus ontzettend en het was echt een eenmalig iets voor mij. Thuis vind ik eigeel al niet bepaald lekker en sinds mijn 5e at ik vegetarisch. Dat dat de juiste keuze is werd na die ervaring alleen maar bevestigd