streep schreef:Bedankt voor alle reacties. Papier heeft over het algemeen de voorkeur. Dozen hergebruiken is helaas voor ons niet te doen omdat we veel bestellingen op een dag hebben. We proberen ook ervoor te zorgen dat er zo min mogelijk lucht wordt verspeeld in het verzenden. Dat de bezorgbusjes niet met 100 dozen rijden waar de helft lucht van is. Daarom heeft een zak die we kunnen aanpassen aan het formaat onze voorkeur ipv dozen.
Lijkt me prima. Als je ooit nog eens een scope 3 analyse voor je bedrijf doet dan zal papier wel hoger uit gaan komen. Hoewel het ook met hagel
Maar als je kijkt naar het gedragsveranderingsaspevt is papier voor een consument wel heel duidelijk en zal het dus echt bij het papier belanden. Maar vermoed dat mobiliteit jouw grootste impact gebied zal zijn?
Wellicht zijn er nog startups die packaging als een service aanbieden? In andere industrieën heb je al packback en Pieter pot. Voor kleding minder geschikt maar wellicht kun je je laten inspireren voor op langere termijn