Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSagan schreef:Goed dat je gewaarschuwd hebt! Ik reed vandaag zonder trailer met een chevrolet spark en werd al soms over de baan geslingerd met windstoten. Kun je dan inderdaad nagaan wat dat met een trailer doet….
mvdende schreef:xSagan schreef:Goed dat je gewaarschuwd hebt! Ik reed vandaag zonder trailer met een chevrolet spark en werd al soms over de baan geslingerd met windstoten. Kun je dan inderdaad nagaan wat dat met een trailer doet….
Fiat Panda's zijn ook van die slingerdingen met wind. Relatief hoog autootje en weegt geen drol. Binnendoor durf ik nog wel te rijden, maar de snelweg sla ik even over.
Telpeva schreef:Kabayo kan je tijdens het ergste stuk in de storm niet elders schuilen? lijkt mij niet fijn om dan in een stacaravan te zitten
Kabayo schreef:Telpeva schreef:Kabayo kan je tijdens het ergste stuk in de storm niet elders schuilen? lijkt mij niet fijn om dan in een stacaravan te zitten
Helaas niet. Ik heb corona en mag eigenlijk deze plek niet verlaten of naar andere mensen toe
Ik krijg berichten dat het vandaag los zou gaan. Klopt dat? Vlogen al wel wat takjes op het dak hoorde ik

xxxmh schreef:Moet eigenlijk vrijdag om 1700 uit het werk naar stal met de scooter en woon aan de kust. Ik ga morgen alvast regelen dat iemand haar hooinetten kan vullen alvast die er altijd in de middag is. Want ik denk dat ik stal dan maar even oversla (is bijrijdpaard)
poep wat een kaarten. Ziet er echt heel beroerd uit, als de laatste kaart klopt en je woont in het waddengebied. Brrrr